Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mám studentský tarif #jetovtobě jehož součástí je social pass. Poslední hodinu sedím na instagramu. Najednou mi přišla sms, že jsem spotřeboval data. Jak je to možné, když instagram nemá čerpat data?

Odesláno
A nečerpají se data díky odkazům z Instagramu na jiné weby (tedy mimo social pass)?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Jiří Bárta Pěkný den, Jiří, jak tu už padlo, častou příčinou bývá to, že telefon na pozadí stahuje i jiná data, ať jde o aktualizace nebo data jiných aplikací. Správnému fungování Social Passu by také bránilo to, kdybyste používal nějakou VPN (včetně funkce Soukromý přenos na iPhonu). 

Pokud nejde o nic z toho, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo situaci popište do kontaktního formuláře na https://tam.je/forum a necháme to prověřit.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • po měsíci...
Odesláno

Tak já se přidám. Syn má studentský tarif se social passem zdarma a každý měsíc mu z 10+5 GB zbývalo kolem 8 . Poslední 2 měsíce jsou všechna data vyčerpaná již před obnovením. Koukal jsem do telefonu a 90% dat spotřebovala aplikace INSTAGRAM. Takže se něco muselo stát. Buď ta aplikace prostě data žere , nebo ji museli nějak změnit ,  že si při používání začala něco stahovat. Zhruba ve stejné době jako psal zakladatel vlákna. Syn říkal , že jen prohlíží příspěvky , na videa nekliká . Nechápu to , nedalo by se to prověřit a případně INSTAGRAM ze seznamu social passu vyškrtnout , aby to nemátlo ?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno
Telefon sice ukáže spotřebu dat u aplikace Instagram, ale bohužel neukáže, jestli se přes ten Instagram netahala data z jiných webů, což už se pochopitelně do social pass nepočítá.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To chápu , i mne to takhle vysvětlila na infolince. Nicméně se musela ta aplikace tedy nějak změnit , nebo razantně zvýšit přehrávání reklam , když se to děje poslední 2 měsíce. Upřímně nevím jak to přesně funguje , instagram nepoužívám. Ale facebook to takhle nežere. Budu mu muset asi změnit tarif na studentský neomezený . Bohužel tím přijdu o sdílenou datovou kartu ( respektive už nebude zadarmo ) .

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno
Možná bych ještě zkusil nastavení dle odkazu (jestli už to tak není nastaveno), každopádně je to divné, protože nikde stížnosti na abnormální spotřebu dat u Instagramu nejsou (tzv. "social pass" má třeba i Kaktus v podobě "neomezeně na sociální sítě" a to by jistě někdo na FB napsal, že mu to bere data i přesto, že je brát nemá).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

U toho Kaktusu který mám, jsem to teď testoval a data instagram nežere, šetření dat zapnuté nemám,

pokud prohlíží instagram v mobilní aplikaci Instagram a ne přes nějaký web, tak by to data žrát nemělo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community