Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, 

Mám podobný problém mám tarif se 4 čísly. A na jednom z nich bylo asi během 5 dní vyčerpán limit. Což se nikdy nestalo vždycky všechno fungovalo jak mělo. 

A taky tam hrálo velké číslo GB instagram. 

Nevím co se změnilo ale do teď všechno fungovalo normálně. Na všechny čísla by se mi mělo podle operátora stahovat social a chat pass. 

A ne žádné jiné aktualizace a stahování app neproběhlo pomocí mobilních dat. 

Odesláno
  • Centrum péče

@MamboPěkné odpoledne, pokud jste vše ostatní ověřili, napište nám přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to mohli zkontrolovat.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community