Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Musím něco měnit v inkasu, když jsem absolvoval přechod z UPC na Vodafone?

Číslo účtu pod UPC je 0003983815/0300 a pod Vodafonem chtějí 217077033/0300

Mám to změnit, nebo si to přepinknou sami?

Dík

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/
Sdílet na ostatní stránky

"přepinknou" - měl jsem na mysli, že pokud nechám číslo účtu UPC, tak nevadí, nemusím pak nic měnit, pojede se dál a bude správně vyúčtováno

Upraveno uživatelem Jenda
  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453945
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jenda Hezký den, není třeba nic měnit, vše bude dál fungovat 🙂 Vysvětlení najdete také tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/

  • To se mi líbí 1
  • Děkuji 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-453949
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vdo

Podle mé zkušenosti nestačí změnit číslo účtu Vodafonu v bance zákazníka a podobnou změnu provést v aplikaci Můj Vodafone. Prostě inkaso stále nefungovalo. Třikrát jsem volal do call centra, co s tím je až nakonec tamní pracovnice objevila příčinu spočívající v tom, že Vodafone jako svůj inkasni účet do banky stále posílal ten starý účet používaný když jsem byl exUPC. Ručně to opravila a snad je teď už vše OK. Doporučuji všem radši s problémem zajít na prodejnu a tam vše zorganizovat. On-line metoda je nespolehlivá.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454061
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dinkylinky

Byl jsem převeden z UPC v lednu, přišlo pak od Vodafone vyúčtování za únor a březen. Ty jsem zaplatil podle nových údajů na faktuře (tj. nový VS a SS).

Chci ale zase používat trvalý příkaz jako u UPC. Zajímá mě proto, zda když použiji staré údaje z UPC (tj. můj původní VS z UPC), tak se vše správně zaúčtuje.

Narozdíl od předešlého tazatele jsem totiž už 2x zaplatil podle nových údajů, tak nevím, jestli se původní údaje UPC už nevymazaly.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454194
Sdílet na ostatní stránky

@Dinkylinky Po převodu ten VS vlastně přestal existovat, účet původní stále používají. Ručně si to asi budou schopni nějakou dobu párovat, ale bylo by lepší používat některou z podporovaných platebních metod na nový účet. Doporučuji inkaso z účtu, tam se dá i nastavit limit. Takže např vím, že za internet platím 799Kč, tak nastavím limit klidně i jen těch 800Kč, víc si tedy strhnout nemohou. Ale samozřejmě je lepší nastavil ten limit dvojnásobný, pro strýčka příhodu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61027-p%C5%99echod-z-upc-na-vodafone-inkaso/#findComment-454198
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...