Návštěvník Allison Potter Odesláno 8. dubna 2022 Sdílet Odesláno 8. dubna 2022 I need to know if there is some way to contact a vodafone support CZ team member in English through email. I have been unable to make phone calls through any of the support numbers listed on the website because either: - I cannot identify myself with my Czech number because I no longer have the SIM and the Czech phone number is inactive - my US phone provider will not put the call through, even on the toll free lines like *77 or 800 77 77 77. I need to trace my bank transfer to confirm it has been paid. I got an email from a team member this morning after sending a tracing request. I cannot reply to them because when I try to open password verification or view the full conversation, I am met with an error page (see attached). Please note I had not linked the MyVodafone login to my email. I also am unable to access the application on my iphone now, and can only login on the website using my payer number and password. Opening my payer portal where I am listed as an Administrator does not show any evidence of this message/conversation existing. Thank you to anyone that can help Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61039-payment-confirmation/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 8. dubna 2022 Sdílet Odesláno 8. dubna 2022 Hi @Allison Potter, use one more contact form on adres https://www.vodafone.cz/pece/en/form-social/facebook/ Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61039-payment-confirmation/#findComment-454034 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Allison Potter Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 Hi @Marek-26 I am running into problems logging into this help page because my phone number is no longer active, I didn't activate email log-in and I can't log in with my payer number 😞 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61039-payment-confirmation/#findComment-454228 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 They need to verify you so they can look at your account and provide that information. However, you can check if the payment has been received in My Vodafone. That is, if all you need to know, is that you've paid everything. You can also call on +420 776 977 100, enter three-time wrong password and operator will verify you with alternative metod. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61039-payment-confirmation/#findComment-454230 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 13. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 13. dubna 2022 @Allison PotterHello, We'll get you a call, just please contact us via https://m.me/vodafonecz if you have a Facebook account, it's the fastest at the moment. Alternatively, you can email us at socialmediacz@vodafone.com. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61039-payment-confirmation/#findComment-454255 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.