Návštěvník Nagicek21 Odesláno 10. dubna 2022 Sdílet Odesláno 10. dubna 2022 Dobrý den, dnes jsem platil paušál přes aplikaci. Po potvrzení platby v internet bance mi to ve vodafone aplikaci ukázalo chybovou hlášku payment rejected. Tak jsem to zkusil znovu a ten samý problém. Nicméně jsem poté zjistil, že mi byla platba dvakrát stržena. Máte někdo zkušenost jak postupovat? Jedna platba se vrátí automaticky, nebo to musím řešit s operátorem? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61052-platba-p%C5%99es-aplikaci/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 10. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 10. dubna 2022 @Nagicek21Pěkné odpoledne, pokud jste provedl platbu duplicitně, tak je možné vzniklý přeplatek použít pro platbu následujícího Vyúčtování. Pokud máte zájem o vrácení, napište nám prosím přes ověřený formulář https://tam.je/forum Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61052-platba-p%C5%99es-aplikaci/#findComment-454131 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.