Odesláno 10. dubna 2022 3 roky Dobrý den, dnes jsem platil paušál přes aplikaci. Po potvrzení platby v internet bance mi to ve vodafone aplikaci ukázalo chybovou hlášku payment rejected. Tak jsem to zkusil znovu a ten samý problém. Nicméně jsem poté zjistil, že mi byla platba dvakrát stržena. Máte někdo zkušenost jak postupovat? Jedna platba se vrátí automaticky, nebo to musím řešit s operátorem?
Odesláno 10. dubna 2022 3 roky Centrum péče @Nagicek21Pěkné odpoledne, pokud jste provedl platbu duplicitně, tak je možné vzniklý přeplatek použít pro platbu následujícího Vyúčtování. Pokud máte zájem o vrácení, napište nám prosím přes ověřený formulář https://tam.je/forum Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.