Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, dnes jsem platil paušál přes aplikaci. Po potvrzení platby v internet bance mi to ve vodafone aplikaci ukázalo chybovou hlášku payment rejected. Tak jsem to zkusil znovu a ten samý problém. Nicméně jsem poté zjistil, že mi byla platba dvakrát stržena. Máte někdo zkušenost jak postupovat? Jedna platba se vrátí automaticky, nebo to musím řešit s operátorem? 

Odesláno
  • Centrum péče

@Nagicek21Pěkné odpoledne, pokud jste provedl platbu duplicitně, tak je možné vzniklý přeplatek použít pro platbu následujícího Vyúčtování. Pokud máte zájem o vrácení, napište nám prosím přes ověřený formulář 

https://tam.je/forum

 

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community