Návštěvník zuzanahola Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 Dobrý den, za předcházející měsíc se mi odečetla z účtu 2 x stejná částka, když jsem poprvé platbu prováděla, PC mi oznámil, že platba neproběhla a že ji musím učinit znovu.. následně jsem platbu učinila znovu a najednou mi odešly obě dvě. Jak mohu zažádat o návrat jedné částky zpět? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61060-2x-mi-ode%C5%A1la-platba-za-stejn%C3%A9-obdob%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 je zbytečný o něco žádat, ten vzniklej přeplatek se využije na platbu za další období 🤔 1 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61060-2x-mi-ode%C5%A1la-platba-za-stejn%C3%A9-obdob%C3%AD/#findComment-454232 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.