mirij Odesláno 13. dubna 2022 Sdílet Odesláno 13. dubna 2022 Dobrý den. je možné prosím v Můj Vodafone přidat možnost vypnout odesílání SMS zpráv každý měsíc s údaji k platně faktury a i SMS zprávy o obdržené platbě? Obtěžuje mne to, nechci to, nepřeji si to. Pražská plynárenská mě to neposílá. Pražská energetika mě to neposílá. Poskytovatel internetového připojení mě to neposílá. Nikdo mě to neposílá kromě Vodafonu. 3 Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 14. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 @mirijPěkné dopoledne, rozumím tomu, že pro někoho tato informace není důležitá. Vypnutí této informační SMSky však neumožňujeme a slíbit změnu vám bohužel nemůžu. 1 2 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454295 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 Jestli ono to nebude proto, že ostatní za to musí platit, zatímco Vodafone obtěžuje zadarmo. 1 1 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454325 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 Je fakt že když platíte třeba inkasem nějakou pevnou částku, která je každý měsíc stejná, tak takové SMS nedávají moc smysl a vlastně to může být docela otravné, takže jestli to takhle mirij má, tak ho docela chápu. 6 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454330 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 Z me zkusenosti mi to osobne pomohli. Dlouho platim inkasem, ale asi pred 14ti lety se mi stalo, ze mi neprisla sms ze by platba probehla. Takze jsem reagoval drive, nez me VF upozornil ze dluzim. Na lince VF se slecna take divila, ze kdyz mam inkaso, ze se platba nestrhla a poprosila me at zaplatim jednorazove. Druhy mesic jsem si na to dal pozor a zopakovalo se to. Pak uz se to nikdy nestalo. 2 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454336 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ritchy Odesláno 15. dubna 2022 Sdílet Odesláno 15. dubna 2022 Připojiji se. SMS jsou obtěžující a nechci je dostávat. Vyúčtování mi chodí do mejlu a na přikládané faktuře je datum splatnosti. To je řekl bych více jak dostačující. Citovat 1000 Mb/s - - Vodafone StationDOCSIS 3.1 Severočech Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454345 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. dubna 2022 Sdílet Odesláno 15. dubna 2022 Většina telefonů umožňuje u zpráv z konkrétních čísel nastavit tzv. "tiché oznámení", takže člověk pak ani příchozí SMS neregistruje. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454356 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 15. dubna 2022 Autor Sdílet Odesláno 15. dubna 2022 @Adolf.Shitler Ne, já chci aby po té SMS zprávě na telefonu nebyla ani památka. Vůbec nic. Ani číselný údaj, že mám jednu příchozí zprávu (což mne nutí se podívat od koho a co to je). Ani slabý zvuk. Prostě vůbec nic. Úplná skartace. Ale díky za radu. Ještě bych rád dodal, že jsem se nikdy nikomu s žádnou platbou neopozdil. Za časů UPC také žádné pevně dané automatické SMS s vyúčtováním nechodily - to jen, abych doplnil výčet od koho nechodily. V 14. 4. 2022 v 9:59, Veronika - Vodafone napsal: a slíbit změnu vám bohužel nemůžu. Co tedy vlastně můžete? Copak je to takový problém dodělat do systému tuto možnost konfigurovatelně? Ve výchozím stavu může být třeba zapnutá, to je mi jedno. 4 Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454360 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JakubS Odesláno 20. dubna 2022 Sdílet Odesláno 20. dubna 2022 Jsem rad, ze tato SPAMujici sms zprava nevadi jenom mne. Prosim o zapnuti moznosti o vypnuti Pravidelné SMS o Vyúčtování. Opravdu me tato zprava otravuje zivot! Verim, ze se snazite vse ulehcit svym zakaznikum a i zivot. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454435 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 @mirij Pak už zbývá jenom pořízení nějaké extra SIM (např. Kaktus s kreditem 10 Kč za prodejní cenu 0 Kč i s bezplatným doručením až domů a nutností dobít jednou za rok min. 50 Kč) pro účely uvádění tel. čísla těm subjektům, jenž posílají nevyžádané SMS :D 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpr%C3%A1va-s-%C3%BAdaji-k-platb%C4%9B/#findComment-454530 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.