Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu".  Ale to Vy asi nikdy nepochopíte.

Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí.

Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory.

 

Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

A nejde smazat telefonní kontakt z profilu uživatele? Pak by Vodafone tyto sms neměl kam posílat. Přece není povinnost míti mobilní telefon, tak by to číslo mělo jít smazat. Horší to bude u uživatelů co mají u Vodafone ještě i sim kartu, tam číslo jen tak zatajit nepůjde 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Centrum péče

@Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

@mirijdobrý den jak píše @Adolf.Shitleropravdu toto není možné kvůli individuálním klientům, pracuji v oboru telekomunikací sice u jiného operátora, ale vím jako nynější zaměstnanec TELCO a předchozí zaměstnanec společnosti Vodafone že toto určitě neudělají, a nemá cenu se o to snažit. Jinak tyto SMS mají všichni operátoři stejné , nějak Vás nenutím, byste souhlasil s mým názorem, jen to říkám jako zaměstnanec Telco oboru a zároveň jako zákazník

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

S výrazem " tyto SMS mají všichni operátoři stejné " nemohu souhlasit. Pokud platím inkasem nebo SIPO, tak mě tyto zprávy k ničemu nejsou a např. od O2 jsem nikdy takové upozornění nedostal.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Tak teď jsem koukal na služby v Muj Vodafone a je tam sekce "Informační SMS"  kdy bz to mělo jít vypnout, tak komu to vadí může to zkusit.

 

image.thumb.png.3cd1695388a91910e8a325fcb96ddaf6.png

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nemám mobil od Vodafonu a SMS o vyúčtování chodí. Emaily chodí taky, tam navíc informace o zaplacení.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno
před 2 hodinami, tomus napsal:

Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily.

Sorry, já to nedočetl celé 😞 Jsem blb

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
  • po měsících...
Odesláno
  • Autor
V 4. 5. 2022 v 10:26, kautskym napsal:

tyto SMS mají všichni operátoři stejné

Tak např. T-Mobile: tam tyto SMS-sky jsou také ale, světe div se, lze je vypnout. Buď v Můj T-Moble->Vyúčtování > Notifikace k vyúčtování a v této sekci lze ty SMS-sky vypnout.

Nebo přes hlasový automat:

image.png.73f90feebffe512c4263dc36e5b3862d.png

 

V 4. 5. 2022 v 10:09, Ondra - Vodafone napsal:

Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 

Nechci je mít vůbec ani v přijaté poště kdy tam svítí nepřečtená příchozí zpráva (a nutí mne to otevřít ji a číst). Aby to vůbec nijak nepoutalo mou pozornost. Chápete??

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community