Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Hovory se nahrávají, takže věřím tomu, že by to nespadlo pod stůl i za situace, že bych se neidentifikoval. Navíc hlášení závad nemusí dělat jenom ta osoba, na kterou je vedená smlouva, to snad může hlásit každý, kdo nějakou závadu objeví.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler to je všechno v pořádku. Ale jedna věc je čemu věříš a druhá jak s tebou v konkrétním případě, po jasné identifikaci jednají. Je tady ještě jedna technická drobnost, která se časem tak nějak vyvinula - jedno z mých registrovaných čísel je v síti OneNet, kde mám také omezenou možnost za firmu některé věci s operátorem řešit a k tomu ho mám registrované pro soukromý internet a je docela problém se z tohoto čísla dovolat na linku a chtít něco řešit soukromě. A co mám dělat, když potřebuji něco řešit (soukromě) a zrovna nemám možnost volat na linku z nějakého jiného čísla? Nepotřebuji žádnou reakci, jen chci nastínit, že není vždy všechno jen černobílé a bylo by potřeba trošku nadhledu od operátora a snaha tyhle nesmyslné bariéry se zákazníkem řešit ať už ve VF škatulce je a parametrům vyhovuje, nebo z ní někde mírně přečuhuje a pak má smůlu. A to se vůbec nebavíme o "méně bystrých" lidech z jiných sociálních skupin, bez technického (ani nechci psát vzdělání) pochopení, ti nejschou schopni s operátorem vyřešit téměř žádný skutečný problém, protože si zkrátka nerozumí, ale služby používají.

No nic zpět k zahraničnímu tématu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Jednat se mnou mohou jak chtějí, prostě jim přes telefon stroze oznámím "na adrese té a té nefunguje to a to, hovor jsem si nahrál stejně jako to děláte vy, na shledanou". Jiná věc je pochopitelně v případě, kdy potřebuji řešit něco, kde to bez identifikace nejde, typicky nesrovnalosti ve vyúčtování. Ono zase z pohledu operátora je jistá opatrnost potřeba, protože když má tento statisíce klientů, tak nikdy nelze vyloučit, že dotyčný volající nebude mít jenom dobré úmysly a může třeba volat, aby poškodil jinou osobu atd.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den měl jsem momentálně ten samý problém, mé řešeni : Jak říká vodafone, zapněte roaming na vodafone aplikaci i v nastavení sim, za pomoci dostupné Wi-Fi.

Poté si na internetu napište stát ve kterém se nacházíte, príklad-->Roaming operátor slovensko vodafone<-- tohle byl můj osobní příklad a na internetu vyhledá OrangeSK 4g

To si manuálně nastavíte v telefonu v SIM a počkáte na signál. Problém vyřešen (SNAD).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community