Adolf.Shitler Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Hovory se nahrávají, takže věřím tomu, že by to nespadlo pod stůl i za situace, že bych se neidentifikoval. Navíc hlášení závad nemusí dělat jenom ta osoba, na kterou je vedená smlouva, to snad může hlásit každý, kdo nějakou závadu objeví. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61073-v-zahrani%C4%8D%C3%AD-nem%C3%A1m-sign%C3%A1l/page/2/#findComment-456511 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 20. července 2022 Sdílet Odesláno 20. července 2022 @Adolf.Shitler to je všechno v pořádku. Ale jedna věc je čemu věříš a druhá jak s tebou v konkrétním případě, po jasné identifikaci jednají. Je tady ještě jedna technická drobnost, která se časem tak nějak vyvinula - jedno z mých registrovaných čísel je v síti OneNet, kde mám také omezenou možnost za firmu některé věci s operátorem řešit a k tomu ho mám registrované pro soukromý internet a je docela problém se z tohoto čísla dovolat na linku a chtít něco řešit soukromě. A co mám dělat, když potřebuji něco řešit (soukromě) a zrovna nemám možnost volat na linku z nějakého jiného čísla? Nepotřebuji žádnou reakci, jen chci nastínit, že není vždy všechno jen černobílé a bylo by potřeba trošku nadhledu od operátora a snaha tyhle nesmyslné bariéry se zákazníkem řešit ať už ve VF škatulce je a parametrům vyhovuje, nebo z ní někde mírně přečuhuje a pak má smůlu. A to se vůbec nebavíme o "méně bystrých" lidech z jiných sociálních skupin, bez technického (ani nechci psát vzdělání) pochopení, ti nejschou schopni s operátorem vyřešit téměř žádný skutečný problém, protože si zkrátka nerozumí, ale služby používají. No nic zpět k zahraničnímu tématu. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61073-v-zahrani%C4%8D%C3%AD-nem%C3%A1m-sign%C3%A1l/page/2/#findComment-456519 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 20. července 2022 Sdílet Odesláno 20. července 2022 Jednat se mnou mohou jak chtějí, prostě jim přes telefon stroze oznámím "na adrese té a té nefunguje to a to, hovor jsem si nahrál stejně jako to děláte vy, na shledanou". Jiná věc je pochopitelně v případě, kdy potřebuji řešit něco, kde to bez identifikace nejde, typicky nesrovnalosti ve vyúčtování. Ono zase z pohledu operátora je jistá opatrnost potřeba, protože když má tento statisíce klientů, tak nikdy nelze vyloučit, že dotyčný volající nebude mít jenom dobré úmysly a může třeba volat, aby poškodil jinou osobu atd. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61073-v-zahrani%C4%8D%C3%AD-nem%C3%A1m-sign%C3%A1l/page/2/#findComment-456521 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mates420cz Odesláno 26. října 2022 Sdílet Odesláno 26. října 2022 Dobrý den měl jsem momentálně ten samý problém, mé řešeni : Jak říká vodafone, zapněte roaming na vodafone aplikaci i v nastavení sim, za pomoci dostupné Wi-Fi. Poté si na internetu napište stát ve kterém se nacházíte, príklad-->Roaming operátor slovensko vodafone<-- tohle byl můj osobní příklad a na internetu vyhledá OrangeSK 4g To si manuálně nastavíte v telefonu v SIM a počkáte na signál. Problém vyřešen (SNAD). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61073-v-zahrani%C4%8D%C3%AD-nem%C3%A1m-sign%C3%A1l/page/2/#findComment-458437 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.