Přejít na obsah

Nefunkční zpětné zhlédnutí


Doporučené příspěvky

Přesně tak. Platím abych tu službu mohl užívat, ne abych poslouchal vysvětlování proč to nejde. Svoje problémy Vodafone přehazuje na zákazníky.  Nevidím důvod proč čekat na zázrak.

  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Wifi modem, telefon
  • Praha 7
před 5 hodinami, keramik napsal:

Ale pro Vodafone je blbý to , že aplikace všech ostatních poskytovatelů tam fungují naprosto bez problémů.

 

I Netflix ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Ten si neplatím , tak nevím. Ale můžu odpoledne vyzkoušet , jestli aplikace naběhne.

 

Koukal jsem na recenzi toho přístroje DREAMTV Mini Ultra HD a píšou , že Netflix funguje.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany

Fungují na tom aplikace pro oba systémy. Třeba O2TV aplikace pro androidTV se ovládá ovladačem a aplikace pro android myší , stejně tak VOYO , Youtube ,  i Telly co jsem platil loni kvůli anglické lize

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany

Tak fungovat mohou, ale asi nebudou primo v Google app storu, tedy Google play. 

Netflix tam behat bjde, ale ne FHD ani 4K. Videl jsem ve specifikacich widevine L3. 

Upraveno uživatelem Tube
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Celkem mě začíná štvát, dám pauzu, za půlhoďky se vrátím na monitoru jenom hláška "..Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1807).."

V některých případech to chce ještě i znovu přihlášení 🥵 Sakra, to si to nedokáže navázat/držet to spojení? Na PC není nastaveno žádné uspávání,

šetřící režim ani nic podobného.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

To mě taky děsně dusí... a nemusí jít ani o půl hodiny, stačí si na 10 minut odskočit na cígo a můžeš začít od začátku. Taky mi vadí to věčné každodenní idiotské přihlašování, nezapamatovatelným, vygenerovaným přihlašovacím jménem a heslem, které bohužel nejde změnit. Taky lahůdka.  A k šílenství mě dohání, když je časově trochu posunutý program (u většiny pořadů naprosto běžná věc) a pár minut před koncem, většinou v tom nejnapínavějším, ti to najednou utne. Třeba i v půlce slova a skočí to na úplně jiný kanál. Takže se musíš pracně proklikávat zpět na kanál na který si koukal před tím a pustit si začátek následujícího pořadu. Nastavit si nějakou časovou prodlevu, nebo nastavení automatického pokračování v přehrávání, samozřejmě nelze. Proč taky?  To by už chtěl uživatel moc!  V celém tom jejich "pokročilém nastavení" jdou akorát zapnout či vypnout titulky, nebo zvukový popis... Fakt pokročilé.  A o naprosto nepoužitelném a nepřehledném paskvilu "EPG", jak ho hrdě (nebo snad ironicky?) nazvali, snad radši nemluvím... 😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Návštěvník Jiří Pešík

Aplikace mi vypisuje chybu: Dosáhli jste maximálního počtu zařízení. Odstraňte nějaké zařízení z účtu Můj Vodafone. (WA204)

Ale v menu  Můj Vodafone -> Služby je počet připojených zařízení 0/10 a žádná zařízení vypsaná nejsou. Co s tím?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...