Přejít na obsah

Nefunkční zpětné zhlédnutí


Doporučené příspěvky

@Jiří Pešík & @zapka48 

Pokud po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone pomocí čísla Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) v části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, nevidíte nic, budete muset zavolat do Vodafone. Pokud tam něco je, smažte zařízení, která již nepoužíváte. V případě, že byste omylem smazali zařízení, které požíváte, nic se neděje, jen se budete muset znovu přihlásit. 

  • Haha 1
  • Smutný 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník Pavel Novak

Muzete mi prosim rict, zda nekdo realne pouziva Vodafone TV? Za me je to prehlidka nejruznejsich chybovych hlasek! Jeden den to jde, druhy den nepustim nic. Nevim, zda si z lidi delate srandu, ale jak tohle muzete pustit do produkce? Dnes to ukazuje toto: 

 

v1.png

@retronNo tak to jsem zvědavý jak to budou chtít řešit u těch kteří mají jenom CA moduly a žádný jiný VTV box nemaj. U rodičů vím že zatím mají 3 ty zařízení ale v menu jim stále svítí nula.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Nemam
  • Ostrava

@slidercz No to by mě taky zajímalo, mám taky jenom CA moduly. Z mého pohledu je celý vodafone v takovém beta režimu...Ale zas to beru z té lepší stránky, podílím se na vývoji. 😀

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná

Já myslím, že ten limit se týká jen zařízení, stahujících TV přes internet, ne? Kabelová zařízení lze používat čtyři najednou.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Návštěvník Podes13

Stejný problém "Dosáhli jste maximálního počtu zařízení. Odstraňte nějaké zařízení z účtu Můj Vodafone. (WA204)".

Řešil jsem to přes telefonickou podporu a opět k ničemu. Resetovali mi se heslo na přístup do Vodafone.tv, výsledek pořád stejný.

UPC nebyl výkřik dokonalosti, ale proti tomuto to byla high tech firma.

4. den a pořád nefunkční... a odpověď na e-mail také žádná... třeba za týden, za dva.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...