Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Od pátku mám také takový problém. Kdo pomůže? 

  • 350 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • 4 x CA modul
  • Duchcov
Odesláno

@Jiří Pešík & @zapka48 

Pokud po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone pomocí čísla Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) v části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, nevidíte nic, budete muset zavolat do Vodafone. Pokud tam něco je, smažte zařízení, která již nepoužíváte. V případě, že byste omylem smazali zařízení, které požíváte, nic se neděje, jen se budete muset znovu přihlásit. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak teď by mě opravdu zajímalo, jestli tam má někdo uvedené něco jiného, než 0/10. Já tam mám totiž úplně to samé.455162490_Snmekobrazovky2022-04-18160911.png.4941b54f8e502afc87ee377f13adc85b.png

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

Já mám to samé. Na tabletu a telefonu funguje tv dobře, v PC (Google Chrome, Edge) je chyba WA204.  

  • 350 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • 4 x CA modul
  • Duchcov
Odesláno

Muzete mi prosim rict, zda nekdo realne pouziva Vodafone TV? Za me je to prehlidka nejruznejsich chybovych hlasek! Jeden den to jde, druhy den nepustim nic. Nevim, zda si z lidi delate srandu, ale jak tohle muzete pustit do produkce? Dnes to ukazuje toto: 

 

v1.png

Odesláno

měl jsem tam taky 0/10, až po přidání VTV boxu se tam najednou začali objevovat spárovaná zařízení, vč. korektního data přidání

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@retronNo tak to jsem zvědavý jak to budou chtít řešit u těch kteří mají jenom CA moduly a žádný jiný VTV box nemaj. U rodičů vím že zatím mají 3 ty zařízení ale v menu jim stále svítí nula.

Odesláno

@slidercz No to by mě taky zajímalo, mám taky jenom CA moduly. Z mého pohledu je celý vodafone v takovém beta režimu...Ale zas to beru z té lepší stránky, podílím se na vývoji. 😀

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

Já myslím, že ten limit se týká jen zařízení, stahujících TV přes internet, ne? Kabelová zařízení lze používat čtyři najednou.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Stejný problém "Dosáhli jste maximálního počtu zařízení. Odstraňte nějaké zařízení z účtu Můj Vodafone. (WA204)".

Řešil jsem to přes telefonickou podporu a opět k ničemu. Resetovali mi se heslo na přístup do Vodafone.tv, výsledek pořád stejný.

UPC nebyl výkřik dokonalosti, ale proti tomuto to byla high tech firma.

4. den a pořád nefunkční... a odpověď na e-mail také žádná... třeba za týden, za dva.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community