Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

"..dříve odkoupený CA modul u bývalého UPC u nás nově aktivovat nejde - nejedná se o zařízení zakoupené u nás.." tady bych ale oponoval - přebrali jste UPC?, přebrali.

Takže v podstatě BYLO zakoupeno u vás. A pokud fungují odkoupené staré CA moduly u převedených uživatelů, tak nevidím jediný důvod, proč by neměly jít zaregistrovat.

Jsou CA moduly podporovány? Jsou, takže tyhle řeči si nechte od cesty.

 

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Z převedením odkoupeného CA Modulu do VF systemu nic VF nemá.On potřebuje,aby se zařízení pronajímala.Vždycky jde v prvé řadě o peníze.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Vodafone koupil UPC a převzal břemeno, které k tomu náleželo. Pokud některé zařízení nemohl Vodafone provozovat (např. licenční podmínky, atd.), tak ho začal vyměňovat za zařízení své (viz "cihlička"). Určitě Vodafone neřekl, že "cihličku" jste si pořídili od UPC, tak holt máte smůlu. Kupte si nové zařízení od nás. Ne. Došlo k výměně. A má to logiku. A to samé by se mělo týkat i zařízení, zvané CA moduly.  Buď překlopit CA od UPC  na svůj systém Vodafone, a pokud to technicky nejde, tak vyměnit za CA Vodafone.

- Cihlička - stb Vodafone

- CA modul UPC - CA modul Vodafone

To má přece logiku, ..... nebo ne? 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
před 34 minutami, Martin - Vodafone napsal:

Doplním, že žádnou povinnost aktivovat dříve odkoupené CA moduly opravdu nemáme. Popsané je to i v Podmínkách služby Vodafone TV v bodě 6.3. na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-tv/

@Martin - Vodafone Prosím o informaci ve kterém konkretním bodě těch podmínek je to zmíněno. Nic o CA modulech jsem tam nenašel a nemám čas pročítat 2km dlouhé podmínky. Děkuji.

Odesláno

Logiku to má, pokud byl modul na "aktivním" účtu.

Přirovnám to k telefonímu číslu. Pořídím si SIM kartu s telefoním číslem, platím za něj a využívám ho. Je to moje číslo u nějakého operátora. Můžu přejíj k jinému operátorovi, můžu si nechat vyměnit SIM kartu za e-kartu a podobně.

Pokud ale ukončím smlouvu a nebudu platit za službu, číslo mě "zůstane" ale už ho nejde znovu aktivovat, prostě po nějakém čase přestane existovat ..

Takže pokud si někdo koupil CA modul a aktivně ho využíval, byl převeden do databáze VF a pořád funguje.

Pokud CA modul nebyl na aktivním účtu při migraci do VF služeb, přestal "existovat".

Za mě si myslím, že by mělo být umožněno převést aktivní modul (odkoupený, v databázi VF) na jiného zákazníka, stejně tak, jako jde převést telefoní číslo na někoho jiného.

Ale zase by to mělo být z aktivního zákazníka na aktivního zákazníka (nebo nově uzavírajícího smlouvu). Prostě neaktivní modul je nenávratně ztracen

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Mluvil jsem se zákaznickou linkou a bylo mi potvrzeno že UPC tohle umožnovalo ale Vodafone to neumoznuje protoze to neumi jejich system... Rekl bych, ze spis zamerne...

Odesláno
Citovat

Mluvil jsem se zákaznickou linkou a bylo mi potvrzeno že UPC tohle umožnovalo ale Vodafone to neumoznuje protoze to neumi jejich system... Rekl bych, ze spis zamerne...

Tak on to tam vysvětluje technik. A asi to tak bude jak píše, bohužel.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
  • Autor
Před hodinou, Martin - Vodafone napsal:

Doplním, že žádnou povinnost aktivovat dříve odkoupené CA moduly opravdu nemáme.

Jde o CA modul, který ten pán aktivně nyní využívá - pán je již převedený do systému Vodafone a CA modul je tedy registrovaný (aktivní) v systému Vodafone.

Bavíme se tady o převodu dříve odkoupeného, ale aktuálně zaregistrovaného CA modulu (tedy aktivního) v systému Vodafone, na jiného zákazníka!

 @Ivo Mašek Nečetl jste celé vlákno pozorně, viz má poznámka výše.

 

před 51 minutami, technik napsal:

Za mě si myslím, že by mělo být umožněno převést aktivní modul (odkoupený, v databázi VF) na jiného zákazníka, stejně tak, jako jde převést telefoní číslo na někoho jiného.

Ale zase by to mělo být z aktivního zákazníka na aktivního zákazníka (nebo nově uzavírajícího smlouvu).

Konečně souhlasný názor od někoho z Vodafonu! No vždyť ano - mluví se tady o převodu CA modulu (aktivního v systému Vodafone, ale kdysi zakoupeného od UPC) mezi dvěma aktivními zákazníky (již převedenými do systému Vodafone).

 

před 48 minutami, GG_76 napsal:

Rekl bych, ze spis zamerne...

Ano, to není nic jiného než záměr ze strany Vodafonu. Možná by se to dalo i soudně napadnou. Ale kdo by se s Vámi soudil, že?

 

PS: Obchodní podmínky jsou jedna věc a pravidla seriózního jednání druhá věc.

Upraveno uživatelem mirij

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

@GG_76 Vždyť tam ten bod uvádí 😄 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community