Odesláno 21. dubna 2022 2 roky před 36 minutami, Marek-26 napsal: @GG_76 Vždyť tam ten bod uvádí 😄 @Marek-26 Vyjmečně máte pravdu, pracuji u toho ,takže jsem si toho na konci nevšiml 😉 Tak až poběží stránky Vodafonu, tak si to důkladně prostuduju 😄
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Jak jsem psal výše, mě převedli ca modul z jedné aktivní smlouvy na druhou smlouvu.Obě už po migraci. - - - - Brno-Kohoutovice
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky @namec Ale v tomhle pripade jsou obe smlouvy vase ne? Na druhou stranu ocividne to popira tvrzeni, ze to technicky neumi 🙂
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy. - - - - Brno-Kohoutovice
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky @mirij byl to můj soukromý názor, nikoli názor někoho z Vodafonu - - Jiná služba nic UPC
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Autor @technik Vy už ve Vodafone nepracujete? 🙂 Nebo oddělujete soukromý a pracovní názor? 🙂 Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Každopádně přečetl jsem si zmiňované podmínky Vodafone TV bod 6.3 a v nich se nic co se tady řeší nezmiňuje, tedy není tam nic o tom, že zařízení které zákazník využívá legálně pro příjem Vodafone TV nemůže převést na jiného zákazníka, který má aktivni smlouvu Vodafone TV také. Koupené zařízení od UPC nemůže být považováno za zařízení cizí, když jej Vodafone používá ve své vlastní službě... A to samé zařízení také pronajimá... A stějně tak vyjadřeni pana z Péče, ze to neni možné technicky prevest, je taky nesmysl, když tady jeden z klientu potvrdil opak 🙂 Takze je to jen ciste neochota Vodafonu to delat, nic vic...
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Připojím se k tématu. Minulý měsíc jsem vytvořil téma "Převod služeb při úmrtí zákazníka", ve kterém řeším podobný problém. Zemřela mi partnerka, na kterou byly smlouva s UPC a později s Vodafone napsaná. Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Dne 31.03.2022 přišla SMS o ukončení služeb a od té doby nejdou kódované TV programy. Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby. ALE - vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci - nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do konce března všechny pracovaly bez problémů. Od té doby to marně řeším s oddělením "péče" o zákazníky. Pořád narážím na to, že nelze uvedené CA moduly zavést do systému, ve kterém po převodu k Vodafone samozřejmě zavedeny byly. Jedinou změnou je jméno a příjmení zákazníka. Někdo udělal chybu a služby namísto převedení zrušil a chybí ochota to opravit. Tři týdny bez výsledku.
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky Autor @Jurda Tak tomu říkám prasárna. Slovo "péče" dostává v podání Vodafonu poněkud trpkou příchuť. Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 21. dubna 2022 2 roky před 3 hodinami, namec napsal: Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy. Jinak ten můj převod proběhl před zhruba 1 týdnem.Žádná stará zalezitost - - - - Brno-Kohoutovice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.