Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník GG_76
před 36 minutami, Marek-26 napsal:

@GG_76 Vždyť tam ten bod uvádí 😄 

@Marek-26 Vyjmečně máte pravdu, pracuji u toho ,takže jsem si toho na konci nevšiml 😉 Tak až poběží stránky Vodafonu, tak si to důkladně prostuduju 😄

Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Návštěvník GG_76

Každopádně přečetl jsem si zmiňované podmínky Vodafone TV bod 6.3 a v nich se nic  co se tady řeší nezmiňuje, tedy není tam nic o tom, že zařízení které zákazník využívá legálně pro příjem Vodafone TV nemůže převést na jiného zákazníka, který má aktivni smlouvu Vodafone TV také. Koupené zařízení od UPC nemůže být považováno za zařízení cizí, když jej Vodafone používá ve své vlastní službě... A to samé zařízení také pronajimá... A stějně tak vyjadřeni pana z Péče, ze to neni možné technicky prevest, je taky nesmysl, když tady jeden z klientu potvrdil opak 🙂 Takze je to jen ciste neochota Vodafonu to delat, nic vic...

Návštěvník Jurda

Připojím se k tématu. Minulý měsíc jsem vytvořil téma "Převod služeb při úmrtí zákazníka", ve kterém řeším podobný problém.

Zemřela mi partnerka, na kterou byly smlouva s UPC a později s Vodafone napsaná.

Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Dne 31.03.2022 přišla SMS o ukončení služeb a od té doby nejdou kódované TV programy.
Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby.
ALE
- vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci
- nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do konce března všechny pracovaly bez problémů.

Od té doby to marně řeším s oddělením "péče" o zákazníky. Pořád narážím na to, že nelze uvedené CA moduly zavést do systému, ve kterém po převodu k Vodafone samozřejmě zavedeny byly. Jedinou  změnou je jméno a příjmení zákazníka. Někdo udělal chybu a služby namísto převedení zrušil a chybí ochota to opravit. Tři týdny bez výsledku.

 

před 3 hodinami, namec napsal:

Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy.

Jinak ten můj převod proběhl před zhruba 1 týdnem.Žádná stará zalezitost

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...