Odesláno 23. dubna 2022 3 roky Dobrý den, od přechodu z upc k vodafonu to prostě vypadává a je to úplně k ničemu. Online podporu nemáte, abych se mohl vůbec přihlásit na vašich stránkách musel jsem jít na prodejnu.. 😄 Dávám tomu poslední šanci tady. Ale celková zkušenost obrovská tragédie. Lokalita Praha 15, přesněji Hornoměcholupská. Služba Pevný internet Kabel 150 Mbps. Seká se to a vypadává jak na wi-fi tak přes ethernet. ID je asi tohle 80689379. Upraveno 23. dubna 2022 3 roky uživatelem Lukáš Hanslík
Odesláno 23. dubna 2022 3 roky Objednat technika, aby dojel na místo a vše osobně prověřil. Jinak zákaznická podpora je na tel. 241 00 51 00 - - - - -
Odesláno 23. dubna 2022 3 roky Chodit v těchto případech na prodejnu je zbytečný, lepší je zavolat na technickou podporu, buďto číslo které uvedl Adolf, nebo 800777731 a požádat je o prověření linky, to můžou udělat hned a pak případně poslat technika. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. dubna 2022 3 roky @Adolf.Shitlerto je sice číslo na podporu ale ještě původních zákazníku UPC, pro zmigrované klienty už je jiná linka Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 23. dubna 2022 3 roky To je fuk, operátor call-centra ten hovor v pohodě přesměruje kam je potřeba :) - - - - -
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky @Lukáš Hanslík Zdravím, signál krásný, ztrátovost žádná, výpadky modemu jsou jen ve chvíli, kdy jste ho nejspíše manuálně restartoval. Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat. Poslední výpadek v lokalitě byl 13.2.2022 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Viděl bych to na problém s wifi u modemu, taky mi to v poslední době nějak blbne. - - - CA Brno
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Dobrý den, rovněž krátkodobé výpadky. pro Marek-26: Marek píše: “Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat”. Co to je za odpověď ? Ti, co výpadky mají (a je jich asi docela dost), je prostě mají a je nutno s tím něco dělat ! To že Marek nevidí důvod, určitě neznamená, že ten problém není. Odpovědi podobného charakteru jsou dle mě úplně k ničemu. Přeji hezký den
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky @paleto Je třeba asi chápat kontext, který Vám uniká a číst řádně, co někdo píše. Píšu, že na tom daném, konkrétním modemu žádné výpadky vidět nejsou, modem je online, signálové hodnoty jsou v pořádku, ztrátovost žádná atd. proto nevidím důvod výpadků. Pak můžeme polemizovat, kdo jak vnímáme slovo výpadek a co se pod ním všechno skrývá. Nikde jsem nepsal, že si někdo vymýšlí atp. ... vlastně nevím, proč těmito reakcemi marním svůj čas ... Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Ono to je sice hezký, že se modem hlásí jako on-line a bez výpadků, ale pokud má vadný porty (na jednom modemu mi fungují jen 2/4) nebo problémy s wifi modulem, tak to na dálku stejně neodhalíte. Autorovi tématu doporučuji domluvit technika na výměnu modemu, sám se na to chystám taky. Pokud by ani to nepomohlo, zřejmě bude chyba v kabeláži či koncovém zařízení. - - - CA Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.