Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Koncem týdne mi přestala fungovat stránka https://www.vodafone.cz/muj/ respektive se přihlásím, ale po přihlášení je stránka úplně prázdná (bílá) bez i hlavičky, patičky apod. Nepomůže F5, Ctrl+F5. Zkoušel jsem v několika prohlížečích (chrome, edge, IE), v anonymním režimu a na různých PC. To vylučuje problém s cookies, cache, doplňky apod. Přihlášení proběhne (pokud zadám schválně chybné heslo, tak mě správně dál nepustí), v prohlížeči ve vývojářských nástrojích (F12) vidím že je něco načteno, ale jakoby se nic nezobrazí.

Napadá vás co s tím?

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/
Sdílet na ostatní stránky

@Snah Minulý týden vypadly stránky či samoobsluha několikrát na různě dlouhou dobu. Asi ti, co se snažili přihlásit v době výpadku to neřešili zde na fóru. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/#findComment-454629
Sdílet na ostatní stránky

No, jestli to nefunguje ještě nyní po smazání cookies a cache prohlížeče, tak je něco špatně, jelikož to jinak normálně funguje. Pak bude třeba kontaktovat Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/#findComment-454631
Sdílet na ostatní stránky

 

Citovat

Pak bude třeba kontaktovat Vodafone.


Já bych rád Vodafone znovu kontaktoval, tak jak v pátek. Ale doopravdy se mi nechce čekat na lince déle než je nutné. Dnes třeba už 15 min čekám na operátora, ale nejsem jediný a například na Facebooku jsou případy, kdy se čeká i hodinu. Řekl bych, že nejprve by to chtělo posílit lidské zdroje na klientském centru. 

Upraveno uživatelem Pepe
  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/#findComment-454632
Sdílet na ostatní stránky

Tak na infolinku jsem se doboxoval a řekli mi, že mají opravdu zvýšený počet hlášení na nefunkčnost po přihlášení a předávají to technikům. Každopádně čím víc lidí jim to nahlásí, tím vyšší prioritu to získá.

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/#findComment-454633
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vratislav

Zdravím..

Po týdnu válčení to už vzdávám. Nevim co stím. Po převodu z exUPC nejsem schopen se dostat na "muj Vodafone". Vždy skončim na "Ověření údajů". Nezná to ani mé číslo plátce, ani variabilní symbol :D. Dovolat se na číslo 800 777 777 se neda i vice jak hodinu tam pořád hraje hudba a nikdo to tam nezvedá a to už zkouším několik dní . Robot na Chat podpoře neustale vyhazuje bublinku, že mému požadavku nerozumí. Tak zkouším ještě poslední možnost forum. Jde mi hlavně o zaplacení internetu. Když placení kartou vypli, tak teď nevim jak to uhradit, když se na muj Vodafone nedostanu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61108-nefunk%C4%8Dn%C3%AD-www-muj-vodafone/#findComment-454655
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...