Návštěvník Jakub1312 Odesláno 26. dubna 2022 Sdílet Odesláno 26. dubna 2022 Dnes v 17:30 jsem si dobíjel kredit za 500KČ, potvrzovací zpráva o úspěšném dobití karty přišla cca o 5 min později. Nenapadlo mě se podívat do aplikace můj Vodafone a zkontrolovat tak zůstatek. Chtěl jsem si poslat SMS za 370,- (platbu třetím stranám) a autorizační kód dorazil v pořádku, při zadání kódu ovšem vyskočila hláška: transakce byla zamítnuta, ale kredit je stále odečtený přitom transakce neproběhla. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61113-transakce-byla-zam%C3%ADtnuta/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 27. dubna 2022 Sdílet Odesláno 27. dubna 2022 @Jakub1312určitě doporučím reklamovat přímo u operátora případně tam kam mířila premium SMS 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61113-transakce-byla-zam%C3%ADtnuta/#findComment-454720 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 28. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 28. dubna 2022 @Jakub1312 Dobré ráno, Jakube, můžeme zkusit tuhle situaci prověřit. Stačí, když nám ohledně toho napíšete přes https://tam.je/forum/. Určitě se ale zároveň doporučuji obrátit i na obchodníka nebo provozovatele služeb, kam jste peníze posílal 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61113-transakce-byla-zam%C3%ADtnuta/#findComment-454760 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.