Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, chci se zeptat, jak probíhá převod služeb Vodafone (pevný internet a televize) na novou adresu - co je třeba udělat, koho kontaktovat a s jakým časovým předstihem před stěhováním by bylo optimální začít převod řešit? Lze převést vaše služby na jakoukoli adresu nebo jsou tam nějaká omezení? 

Děkuji!

Milan

 

Odesláno

Začal bych tím, že si zjistím, zda je na nové adrese dostupnost exUPC. Převod začít řešit tak 14 dní předem, naplánovat si termín technika a mít v novém bydlišti zařízení z původního.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community