Odesláno 4. května 2022 2 roky Dobrý den. Mám od VF na splátky modem,který bylo nutno reklamovat.Reklamace proběhla,výrobce potvrdil vadu a výměnu za nový. Ačkoliv smlouva s VF má končit v listopadu 2023,bylo mi řečeno abych modem doplatila naráz,že v tomto případě splátky nepokračují. Není toto náhodou porušení smlouvy ze strany VF? S pozdravem IM
Odesláno 4. května 2022 2 roky Chce si to dobře prostudovat smlouvu, kde je vše potřebné uvedeno. - - - - -
Odesláno 5. května 2022 2 roky Centrum péče @Ivana Mrázková Hezký večer, Ivano, můžete prosím upřesnit, o jaký typ modemu se jedná (přesný model)? A chápu dobře, že kvůli tomu, že došlo k výměně modemu, musíte doplácet všechny splátky najednou? Takhle to myslíte? Musím se zeptat, protože takto tomu moc nerozumím. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 7. května 2022 2 roky Dobrý den Ondro, ano,chápete dobře. Kvůli tomu,že došlo k výměně modemu,tak musím doplatit všechny splátky najednou. Modem je - ZYXEL VMG8623-T50B Dobrý den Adolfe, smlouvu jsem si samozřejmě řádně prostudovala. To je totiž na prvním místě co vždy udělám.
Odesláno 7. května 2022 2 roky Jestli smlouva obsahuje ustanovení, že při výměně modemu z důvodu jeho vady je nutno doplatit všechny splátky naráz, pak je ta smlouva divná a ještě divnější je, když na toto někdo ze zákazníků přistoupí... - - - - -
Odesláno 7. května 2022 2 roky Nevím, jestli bych u modemu cca za dvojku tak důkladně smlouvu studoval. Ale divné to je. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 7. května 2022 2 roky Tato smlouva právě nic takového neobsahuje,toto mi sdělili na prodejně,když jsem si byla vyzvednout ten vyměněný modem. Takže jsem odešla bez něj,protože bych byla blázen abych na něco takového přistoupila. Tak jsem tedy okamžitě žhavila zákaznickou linku a ejhle!... tam mi řekli to samé. No já nevěřila... Další den jsem to zkusila znovu a opět to samé.
Odesláno 7. května 2022 2 roky Sdělovat mohou na prodejně co chtějí, prostě bych vyzvedl opravený (vyměněný) modem a pak ihned napsal písemný požadavek na slevu z ceny za dobu, kdy nebylo prokazatelně možné službu využívat právě díky vadnému modemu. - - - - -
Odesláno 7. května 2022 2 roky Zdravím Sodekcz, mě jde jen o princip ne o peníze. Když jsme byli u T-Mobile,tak jsme vše měli v pronájmu a když jsem přišla na prodejnu s tím,že mám pomalý internet,tak první vyměnili modem za nový - okamžitě bez reklamace.Myslela jsem,že tak to bude i u VF. Když jsem chtěla pronájem u VF,tak pouze stb,ale modem nelze. Já měla od nich modem na tu dobu půjčený.Teď mi jde jen o to,že určitě porušili smlouvu.Chtěla bych,aby si ten nový modem strčili za klobouk,protože díky zjištění ,, jaké kvalitní služby poskytují a jak jedonoduché řešení" mají odcházím zpět k TM
Odesláno 7. května 2022 2 roky Tady pak pomuze jedine ČTU... Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.