Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 Myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454961 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 Celý příběh je dost nedůvěryhodný - např. proč by někde na prodejně chtěli doplácet jakési paušály? Případné doplacení by přišlo ve Vyúčtování a nikdo v prodejně by ho neřešil. Spíš to tak vypadá, že ona oprava modemu nebyla v rámci záruky, ale placená třeba kvůli poškození ze strany zákazníka. Pak by se dalo vysvětlit, že chce VF něco doplatit. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454964 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 A jak vám to Vodafone zdůvodnil, že po vás chce doplatit celou částku? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454966 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 Zdravím tomus, odpověděli,že to tak mají Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli. Bohužel je to skutečný případ. Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu. Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454967 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 Pracoval jsem na prodejně Vodafone, a to co vám řekli na prodejně je nesmysl, pouze ve speciálním systému vám vydají nový modem, a uzavřou požadavek na reklamaci. Pokud vám toto tvrdí tak ať zavolají na reklamace a ať vám to potvrdí také, což nepotvrdi protože to tak není, případně opravdu coi nebo ctu 3 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454971 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 7. května 2022 Sdílet Odesláno 7. května 2022 No, co na to @Martin - Vodafone @Ondra - Vodafone@Veronika - Vodafone a spol? Poradíte něco Ivaně? Vysvětlíte jak jsou nastavené podmínky při závadě modemu? Tohle je přesně záležitost, se kterou jí my ostatní poradit nemůžeme. 2 Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454978 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 8. května 2022 Sdílet Odesláno 8. května 2022 děkuji kautskym a marena Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454982 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 8. května 2022 Sdílet Odesláno 8. května 2022 @Ivana Mrázková tady zasílám reklamační řád , je to článek VI. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/954/reklamace_zbozi.pdf https://www.vodafone.cz/podminky/navrh-smlouvy/vodafone-splatky/podminky-sluzby-vodafone-splatky/ část C (Vady zařízení), budu citovat "Pokud zákazník zvolí v případě uznané reklamace výměnu Zařízení za jiné, splátky se převádějí na nové Zařízení. Povinnost zákazníka hradit řádně a včas dohodnuté měsíční splátky Zařízení zůstává zachována." takže Vám opravdu nemůžou přikázat doplavení splátek Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454983 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 8. května 2022 Sdílet Odesláno 8. května 2022 Dobrý den,moc děkuji. Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla. Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas. Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet. Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-454984 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 9. května 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. května 2022 @Ivana MrázkováPěkné odpoledne, oficiální stížnost můžete poslat písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám a to přes https://tam.je/forum . Na vše se podíváme. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/2/#findComment-455030 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.