Odesláno 7. května 2022 2 roky Celý příběh je dost nedůvěryhodný - např. proč by někde na prodejně chtěli doplácet jakési paušály? Případné doplacení by přišlo ve Vyúčtování a nikdo v prodejně by ho neřešil. Spíš to tak vypadá, že ona oprava modemu nebyla v rámci záruky, ale placená třeba kvůli poškození ze strany zákazníka. Pak by se dalo vysvětlit, že chce VF něco doplatit. - - - - -
Odesláno 7. května 2022 2 roky A jak vám to Vodafone zdůvodnil, že po vás chce doplatit celou částku? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 7. května 2022 2 roky Zdravím tomus, odpověděli,že to tak mají Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli. Bohužel je to skutečný případ. Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu. Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem!
Odesláno 7. května 2022 2 roky Pracoval jsem na prodejně Vodafone, a to co vám řekli na prodejně je nesmysl, pouze ve speciálním systému vám vydají nový modem, a uzavřou požadavek na reklamaci. Pokud vám toto tvrdí tak ať zavolají na reklamace a ať vám to potvrdí také, což nepotvrdi protože to tak není, případně opravdu coi nebo ctu Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 7. května 2022 2 roky No, co na to @Martin - Vodafone @Ondra - Vodafone@Veronika - Vodafone a spol? Poradíte něco Ivaně? Vysvětlíte jak jsou nastavené podmínky při závadě modemu? Tohle je přesně záležitost, se kterou jí my ostatní poradit nemůžeme. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 8. května 2022 2 roky @Ivana Mrázková tady zasílám reklamační řád , je to článek VI. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/954/reklamace_zbozi.pdf https://www.vodafone.cz/podminky/navrh-smlouvy/vodafone-splatky/podminky-sluzby-vodafone-splatky/ část C (Vady zařízení), budu citovat "Pokud zákazník zvolí v případě uznané reklamace výměnu Zařízení za jiné, splátky se převádějí na nové Zařízení. Povinnost zákazníka hradit řádně a včas dohodnuté měsíční splátky Zařízení zůstává zachována." takže Vám opravdu nemůžou přikázat doplavení splátek Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 8. května 2022 2 roky Dobrý den,moc děkuji. Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla. Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas. Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet. Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není.
Odesláno 9. května 2022 2 roky Centrum péče @Ivana MrázkováPěkné odpoledne, oficiální stížnost můžete poslat písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám a to přes https://tam.je/forum . Na vše se podíváme. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.