Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 9. května 2022 Sdílet Odesláno 9. května 2022 Dobrý večer Veroniko, on-line formulář jsem využila už včera. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/3/#findComment-455031 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 9. května 2022 Sdílet Odesláno 9. května 2022 Sorry jako. Ale jsem celkem rad, ze nepotrebuji cokoliv resit. Mam dojem ze urcity standard reseni dost upadl. Hlavne teda asi v evidenci cehokoliv... Mozna by Vodafone mohl zacit vyuzivat Jira, aby mohl vest lepsi evidenci. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/3/#findComment-455032 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. května 2022 Sdílet Odesláno 9. května 2022 @Tube Néé, Jiru ne. Nejspíše jí používají na projektové řízení, ale i tam už je kolikrát až moc robustní, drahá, pomalá atd. Poskytovatelé služeb mají vždy nějaký CRM systém, kde je většina věcí vedena, bohužel mám zkušenosti, že ti větší používají nějaký starý (10+ let), na druhou stranu má příznivější cenu a je ozkoušený. Pak je to samozřejmě přesně o tom, jak se takový univerzální systém personalizuje na potřeby konkrétní společnosti, kolik se investuje do úprav a jak moc ti programátoři v Indii pochopí/vyvinou. Každopádně GUI nebývá zvlášť ze začátku nebo poté postupem času, kdy jsou přilepovány fce, user friendly. A pak zde máme samozřejmě klasické problémy s optimalizacemi databází, které většinou jen bobtnají a pokud to nezačne být velký problém, tak se do toho nesahá, a i přes vychytávky, co nabízí dnes každý druhý databázový systém to přeci jen není bezúdržbové. A klasicky, sebelepší systém má jednu obrovskou slabinu a to uživatele 😄 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/3/#findComment-455036 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ivana Mrázková Odesláno 18. května 2022 Sdílet Odesláno 18. května 2022 Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti Zpráva od Vodafonu č.1231384 18. 05. 2022 11:05 Vážená paní Mrázková, jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete. Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866. Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál. Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo. Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně. Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti. Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce. Přeji příjemný den XXX XXX Reklamační oddělení Vodafone Czech Republic, a.s. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61131-reklamace-modemu/page/3/#findComment-455214 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.