Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer Veroniko,

on-line formulář jsem využila už včera.

Děkuji

Odesláno

Sorry jako. Ale jsem celkem rad, ze nepotrebuji cokoliv resit. Mam dojem ze urcity standard reseni dost upadl. Hlavne teda asi v evidenci cehokoliv... Mozna by Vodafone mohl zacit vyuzivat Jira, aby mohl vest lepsi evidenci. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@Tube Néé, Jiru ne. Nejspíše jí používají na projektové řízení, ale i tam už je kolikrát až moc robustní, drahá, pomalá atd. Poskytovatelé služeb mají vždy nějaký CRM systém, kde je většina věcí vedena, bohužel mám zkušenosti, že ti větší používají nějaký starý (10+ let), na druhou stranu má příznivější cenu a je ozkoušený. Pak je to samozřejmě přesně o tom, jak se takový univerzální systém personalizuje na potřeby konkrétní společnosti, kolik se investuje do úprav a jak moc ti programátoři v Indii pochopí/vyvinou. Každopádně GUI nebývá zvlášť ze začátku nebo poté postupem času, kdy jsou přilepovány fce, user friendly. A pak zde máme samozřejmě klasické problémy s optimalizacemi databází, které většinou jen bobtnají a pokud to nezačne být velký problém, tak se do toho nesahá, a i přes vychytávky, co nabízí dnes každý druhý databázový systém to přeci jen není bezúdržbové. A klasicky, sebelepší systém má jednu obrovskou slabinu a to uživatele 😄 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti

 

 

Zpráva od Vodafonu č.1231384

   

18. 05. 2022 11:05

Vážená paní Mrázková,

jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete.

Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866.

Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál.

Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo.

Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně.

Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti.

Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce.
 
Přeji příjemný den


XXX XXX
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic, a.s.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community