Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,služba Můj Vodafone mi neukazuje služby internet a televize.Byl jsem převeden.Nechodí mi ani faktury ,ani na mail ani na mobil.Poradíte mi někdo??

  • Slamb změnil název na Můj Vodafone nezobrazuje služby
Odesláno

Dobrý den,

 

byl jste převeden pod stejný účet? Nemáte TV a internet pod jiným účtem/loginem? Co říkají sms zprávy k přechodu? Bylo měněno zařízení nebo proběhl převod na dálku?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To nevím jestli jsem byl převeden pod jiný účet?byl měněn set top box.Jak zjistit jestli to mám pod jiným účtem?nemuzu se ani přihlásit pod číslem služby internetu a TV,tarify k telefonům mi to ukaze.jinak všude stejný login na můj mail.

Tak nevím 

A2D07797-9180-4A9B-A51E-F233AFCDB529.png

Tak faktury jsem dohledal.přihlášení mám přes mail,tak proto mi to nejde jinak se přihlásit.

Odesláno
  • Centrum péče

@broz.patrikPěkné odpoledne, to vypadá, že máte služby převedené pod jiný zákaznický účet, než máte vedené mobilní služby. Pokud byl u vás současně technik ohledně výměny zařízení, obdržel jste v ten den několik SMS zpráv z různých čísel a mezi nimi je také číslo služby, zákaznický účet, číslo plátce, administrátorské heslo a další.  Můžeme vám zavolat, abychom to ověřili,  jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

také mám od večera nefunguje správně samoobsluha můj vodafone?

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • po měsících...
Odesláno

Zdá se, že někde nastala chyba... 

Screenshot_20230113_202043.jpg

Screenshot_20230113_202006_com.zentity.vodafone_edit_1779981358690891.jpg

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@Technikusmá to samé, prý se jedna o chybu na straně Vodafone, jsem volal ja infolinku

prý máme počkat až to naskočí samo 😄 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Asi skvrny na slunci. Včera jsem po delší době navštívil samoobsluhu, a všechny vyúčtování mají 2x takovou částku, než platím.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Taky mám ve vyúčtování nesmyslné hodnoty a to od doby přechodu od UPC k Vodafone.

Snímek obrazovky 2023-01-14 122723.png

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community