Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dnešním dnem opustilo moje poslední telefonní číslo u Vodafone účet z Můj Vodafone. 

Když jsem se dopoledne přihlašoval do webového Můj Vodafone, zobrazila se mi nabídka, jakou službu chci zobrazovat jako výchozí. Mám TV a Internet. V danou chvíli jsem klikl na TV, ale nyní bych chtěl výchozí službu zobrazovanou po vstupu do Můj Vodafone změnit na Internet.

Kde to lze změnit? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

A nebylo by rozumné tuto možnost dát někam do nastavení? @Veronika - Vodafone

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno
  • Centrum péče

@VulvaPěkné odpoledne, určitě to dává smysl a podle posledních informací s touto možností dodatečné úpravy po nastavení přihlašování e-mailem do budoucna počítáme. Přesněji vám to zatím nepotvrdím. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community