Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Hledám exUPCsacy. Jaké mate zkušenosti po upgradu FW na vašem modemu?

 

Poslední měsíc (po update FW Modemu CH7465LG-LC)  mám potiže z Internet připojením, nějaká nestabilita spojeni, vypadnuti atd. Lokace Praha 15.

Když spouštím test fast.com - ukáže rychlost stahování 130 Mbps, ale fakta je v tom, že spojeni nestabilní. Bankovní aplikací mi vyhazuji, hlásí chyby ve spojení, furt si musím přihlašovat do IB.

Před updatem FW modemu (za doby  UPC) - fungovalo všecko roky, byl jsem velice spojený.

  • Slamb změnil název na Stabilita připojení po upgradu FW
Odesláno

jestli jedinej problém je v odhlašování z bankovnictví, tak to vůbec nemusí souviset s aktualizací fw 🤔 a hlavně taky mohli aktualizovat bankovnictví 🤭

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zatím si tady nikdo nestěžoval že by po upgradu firmwaru na modemu měl nějaký problém, Takže si myslím že chyba bude někde jinde, pravděpodobně v kvalitě signálu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Bankovnictví jen příklad. Nestabilita se projevuje se všema internet servisy, které používám.  Fast.com ukáže 110 Mbps, a často skončí na hlášku: "Could not reach our servers to perform the test. You may not be connected to the internet".

 

p.s.: před chvilkou jsem dostal od Vodafonu zprávu, že proběhne údržba na moje adrese. Doufám problém zmizí. 

  • po měsících...
Odesláno

po aktualizaci FW ( AR01.04.046.17_060822_7244.SIP.10.X1 ), a výměny zásuvky panem technikem mi internet běží jak hodinky, nevypadává a jede suprově

image.thumb.png.243e37f7d18f8e76e3a8250639f96ed5.png

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Dobrý den, co Vás vedlo k výměně zásuvky.?

Odesláno

@Jan Ozembouch sám mě Vodafone technická podpora kontaktovala ze vidí na dálku , ze mám špatné hodnoty příjmu a výstupu a naplánovali sami servis a zdarma a teď po výměně vše funguje 😊

Přesněji byli špatné hodnoty na OFDM kanálech 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Děkuji Vám za odpověď.

Odesláno

@Jan Ozembouchnení za co, rád se podělím o zkušenosti:)

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
V 30. 8. 2022 v 16:10, kautskym napsal:

@Jan Ozembouch sám mě Vodafone technická podpora kontaktovala ze vidí na dálku , ze mám špatné hodnoty příjmu a výstupu a naplánovali sami servis a zdarma a teď po výměně vše funguje 😊

Přesněji byli špatné hodnoty na OFDM kanálech 

Jde poznat zda má člověk špatně hodnoty na OFDM kanálech v modemu?

  • Super
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community