Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Hledám exUPCsacy. Jaké mate zkušenosti po upgradu FW na vašem modemu?

 

Poslední měsíc (po update FW Modemu CH7465LG-LC)  mám potiže z Internet připojením, nějaká nestabilita spojeni, vypadnuti atd. Lokace Praha 15.

Když spouštím test fast.com - ukáže rychlost stahování 130 Mbps, ale fakta je v tom, že spojeni nestabilní. Bankovní aplikací mi vyhazuji, hlásí chyby ve spojení, furt si musím přihlašovat do IB.

Před updatem FW modemu (za doby  UPC) - fungovalo všecko roky, byl jsem velice spojený.

  • Slamb změnil název na Stabilita připojení po upgradu FW
Odesláno

jestli jedinej problém je v odhlašování z bankovnictví, tak to vůbec nemusí souviset s aktualizací fw 🤔 a hlavně taky mohli aktualizovat bankovnictví 🤭

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zatím si tady nikdo nestěžoval že by po upgradu firmwaru na modemu měl nějaký problém, Takže si myslím že chyba bude někde jinde, pravděpodobně v kvalitě signálu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Bankovnictví jen příklad. Nestabilita se projevuje se všema internet servisy, které používám.  Fast.com ukáže 110 Mbps, a často skončí na hlášku: "Could not reach our servers to perform the test. You may not be connected to the internet".

 

p.s.: před chvilkou jsem dostal od Vodafonu zprávu, že proběhne údržba na moje adrese. Doufám problém zmizí. 

  • po měsících...
Odesláno

po aktualizaci FW ( AR01.04.046.17_060822_7244.SIP.10.X1 ), a výměny zásuvky panem technikem mi internet běží jak hodinky, nevypadává a jede suprově

image.thumb.png.243e37f7d18f8e76e3a8250639f96ed5.png

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Dobrý den, co Vás vedlo k výměně zásuvky.?

Odesláno

@Jan Ozembouch sám mě Vodafone technická podpora kontaktovala ze vidí na dálku , ze mám špatné hodnoty příjmu a výstupu a naplánovali sami servis a zdarma a teď po výměně vše funguje 😊

Přesněji byli špatné hodnoty na OFDM kanálech 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Děkuji Vám za odpověď.

Odesláno

@Jan Ozembouchnení za co, rád se podělím o zkušenosti:)

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
V 30. 8. 2022 v 16:10, kautskym napsal:

@Jan Ozembouch sám mě Vodafone technická podpora kontaktovala ze vidí na dálku , ze mám špatné hodnoty příjmu a výstupu a naplánovali sami servis a zdarma a teď po výměně vše funguje 😊

Přesněji byli špatné hodnoty na OFDM kanálech 

Jde poznat zda má člověk špatně hodnoty na OFDM kanálech v modemu?

  • Super
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community