Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Má widewinwe jen L3 . Tak já se už smířil s tím , že vodafone bude jediná televizní platforma , která na tom nikdy nepůjde , ale občas to zkouším.  Navíc se teď změnila chybová hláška , ale má rozhodně jiný význam , než je výše uvedeno.  jinak O2 , Telly , Skylink , Netflix , Voyo na tom šlape jako hodinky

Nicméně abych jen nekritizoval český Vodafone , koukal jsem , že stejné problémy mají i v portugalsku , koneckonců je to stejná aplikace.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-454923
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JardaM

Ahoj, dobrý den

 

neskutečně tragická Vodafone TV v prohlížeči fungovala s častými výpadky, teď je ale už pár dní mrtvá, nehraje televize, archiv ani nahrávky. Ohání se chybou WT(1809).

 

Přes klasickou televizi se k nahrávkám nebo k archivu dostanu tak na 15. pokus, někdy vůbec.

 

Internet (optika) má výpadky jako v minulém miléniu, přitom jen změnil majitele z UPC na Vodafone.

 

Má někdo podobné problémy? Za 10 let u UPC jsem dohromady nezažil ani 1% problémů, co má Vodafone za necelý rok. Při 6-7 hovorech s operátory jsem ještě ani jednou nevyřešil jediný problém, nevědí ani, co značí jejich chybové kódy. Posledně operátor zahlásil, že se mi někdo ozve do 4 dní a technik se ozval za 15. Je mi ze služeb Vodafone na blití.

Potřebuji radu od uživatelů, co s tím můžu udělat, protože ve Vodafone se pomoci nedovolám. Jinak půjdu k jinému provozovateli. Už jsem měl vlastně odejít dávno, jen jsem byl líný. Platím 8 stovek za služby, které nedostávám.

 

Jarda

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-454941
Sdílet na ostatní stránky

Na WT1809 u chromu mi pomohlo toto... (jak napsano nade mnou melo by signalizovat nepodporu u mne -OS W10/64b)
Dal jsem to do vedlejsiho vlakna, ale jelikoz jsem post dal pod svuj tak se to pripojilo do jednoho... Neni patrno, ze pribylo neco noveho. 

vftv.thumb.png.5b37dd063529062f109a7efb458d9077.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-455039
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník lukashanus

Už se ví datum, kdy přejde VTV z tohohle skoro nikde nefungujícího pre-alfa testu alespoň do nějaké trošku použitelné beta verze? Nebo jste humoristi a berete tohle jako finální verzi?

Webové verze
1. PC (i7-9700K, GTX 1080, monitor 1x DVI, 1x HDMI, 2x DP, Win 11) - jede 3 vteřiny, pak chyba WT1807
2. PC (i5-12600K, 2x RX580, monitor 4x HDMI, Win 10) - rovnou WT1807
3. PC (Ryzen 7 5800X, RTX 3090, 2x DP, Win 11) - rovnou WT1807
4. PC (i7-10700K, int. gpu, 1x DP, Zorin OS) - rovnou WT1809

Aplikace:
1. Telefon (Oneplus 7, Android 11) - jede, ale každý den je potřeba aplikaci smazat data a znovu jí přihlásit, protože si nedokáže uvědomit, že už není čas z minulého spuštění a tím nespustí video (taky nějaká chyba, ale v těch aby se u vás prase vyznalo)
2. Telefon (Samsung S22 Ultra, Android 12) - stejné jako u 1.
3. MMC (RPi 4, Android 10) - aplikace rovnou spadne

Test virtualizace (na 1. PC):
1. LDplayer (Android 7.1.2) - funguje, ale chová se stejně retardovaně jako 1. Telefon
2. VMware a Windows 10 - WT1807
3. VMware a Zorin OS - WT1809
4. Virtualbox a Windows 10 - chvíli běží, pak WT1807
5. Virtualbox a Zorin OS - WT1809

I vy jedni humoristi, opravu tohle myslíte vážně? 

Upraveno uživatelem lukashanus
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-455308
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Chyby Vodafone TV

Poslední informace byla, že takhle jim to připadá v pořádku a letos už  žádné změny dělat nebudou, protože se budou věnovat důležitějším věcem. Vypadá to, že u Vodafonu dělá jeden člověk úplně všechno a letos se holt zaměří na něco jiného.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-455313
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 5. 2022 v 1:11, JardaM napsal:

Má někdo podobné problémy? Za 10 let u UPC jsem dohromady nezažil ani 1% problémů, co má Vodafone za necelý rok. Při 6-7 hovorech s operátory jsem ještě ani jednou nevyřešil jediný problém, nevědí ani, co značí jejich chybové kódy. Posledně operátor zahlásil, že se mi někdo ozve do 4 dní a technik se ozval za 15. Je mi ze služeb Vodafone na blití.

Potřebuji radu od uživatelů, co s tím můžu udělat, protože ve Vodafone se pomoci nedovolám. Jinak půjdu k jinému provozovateli. Už jsem měl vlastně odejít dávno, jen jsem byl líný. Platím 8 stovek za služby, které nedostávám.

Já na UPC taky občas nadával. Ale to co vypustili "specialisti" Vodafonu, to je vážně lahůdka... Jedinou radu kterou tady na fóru dostaneš je, že v případě problému máš kontaktovat operátora.  A když už máš tu kliku, že se ti povede se ním na X-tý pokus spojit, stejně nevyřeší vůbec nic. VF má totiž nějakou televizi evidentně na bambuli, ta pro něj není prioritou.  Takže, dokud bude mít VF k zákazníkům tenhle přístup, můžeš být v klidu, nezmění se vůbec nic.  Řešením je zařídit si TV u konkurence, já to udělal už dávno, protože nervy mám jenom jedny.  Třeba to jednou zprovozní ke spokojenosti zákazníků, ale otázkou je KDY?  Zatím stále dokola používají univerzální, výmluvné a nic neříkající slovíčko "výhledově"...  😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-455314
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník jurap

To co napsal "jardam", to je jako by mě mluvil z duše. Taktéž jsem byl léta u UPC a celkem bez problémů. Tady tito amatéři mě již také přeslali bavit. Již jsem s tím strávil tolik času a stejně jsem se ničeho nedobral. Už jen ta pitomá hesla (a neustálé přihlašování se), která nejde změnit, mě nadzvedávají ze židle. Několikrát jsem byl na pobočkách a výsledek? Mám pořád nefunkční TV (WT1807), chodí mě upomínky, že nemám zaplaceno a přitom mám léééta trvalý příkaz v bance (byl pro UPC a nikdy nebyl problém). My jsme tu bramboračku UPC a Vodafone nezavinili. Tak si to mají vyřídit mezi sebou, ke spokojenosti platících uživatelů a neobtěžoval neskutečnými problémy. Odejdu k jinému dodavateli služeb. Je mě z nich opravdu nanic a nebaví mě to.  Nemám na to čas pořád donekonečna něco pitomého řešit. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/page/2/#findComment-455850
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...