Marek-26 Odesláno 2. února 2022 Sdílet Odesláno 2. února 2022 Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra i různých zahraničních fór a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče. Mobilní aplikace Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy: Android (Android 5 a vyšší) iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší) Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika. Aktuálně již dostupné funkce AirPlay a Chromecast, zůstala i nadále funkce Swoosh Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz Televizní aplikace Aplikace pro Android/Google TV – verze 5 a výše, rok výroby TV 2017 a novější. Je třeba, aby zařízení splňovalo SefetyNet a mělo Widevine L1 (platí hlavně u různých boxů s Android/Google TV, pozor, mohou obsahovat mobilní OS Android). Samsung Tizen - pro modelové řady z roku 2018 a novější. Jak funguje aplikace Vodafone TV pro chytré televize? - Vodafone.cz Vodafone TV v prohlížeči Je třeba, aby celá sestava (tedy všechny připojené monitory, TV, kabely) podporovali HDCP HDCP ověřovač pro prohlížeč Google Chrome Podporované OS: Pouze pro OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux s velkým otazníkem. Win 7 skončila podpora oficiálně od 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 byl ukončen 10.1.2023, ale VTV na něm funguje dále a patří stále mezi podporované systémy z pohledu VTV. Podporované prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox a Microsoft Edge (v jiných prohlížečích s jádrem Gecko či Chromium funkční defaultně není, zkuste přes rozšíření změnit user agenta). Vypnutí HW akcelerace u MS Edge již není nutné, ale pokud budete mít problémy s přehráváním, nejdříve ji zkuste vypnout. Jak můžu sledovat Vodafone TV přes internetový prohlížeč? - Vodafone.cz 6 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 11. února 2022 Autor Sdílet Odesláno 11. února 2022 Seznam chybových hlášek neoficiální, sebráno z veřejných zdrojů na internetu, překlad hlášky nemusí odpovídat oficiálnímu českému překladu. Pro opravu mi stačí napsat. Zároveň u některých chyb přidány vypozorované důvody zobrazení z tohoto fóra či jiných mezinárodních fór. Chybová hláška obsahuje vždy počáteční písmena. První určuje, o jaký systém se jedná. M – Mobilní aplikace W – Vodafone TV v prohlížeči S – STB (Set-top box) TA – Android/Google TV Další písmeno určuje typ problému: A – Autorizace B – Předplatné C – Konektivita F – Konfigurace G – Obecná/nezařazená M – Metadata, operace s obsahem P – Chyba párování ovladače nebo problém s funkcí swoosh R - Problém s nahráváním/nahrávkami T - DRM, geoblokace, security block V – Chyba přehrávače, streamu (kanálu) STB SA004 Chyba při automatickém obnovení přístupového tokenu nebo není zajištěn přístup do Vodafone TV boxu Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SA005 Chyba při ověřování odpovědi getConfig nebo chybí povinné konfigurační údaje. VTV box není registrován v systémech Vodafone. (Nastává po stisknutí tlačítka reset na zadní straně STB). Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SA010 Zadán neplatný PIN. SB003 Používáte více zařízení současně, než je povoleno nebo nemáte předplatné. SC001 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. SC005 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. SC013 Není připojení k internetu. Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem i samotný kabel nebo je připojen k Wi-Fi a ta je připojena do internetu. Jestliže je kabel i internetové připojení v pořádku, restartujte STB. SC014 Nelze načíst konfigurační data. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC021 Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu. Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC022 Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu. Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SC106 Při instalaci se připojení Wi-Fi se nezdařilo. Zkontrolujte prosím svůj router a zkuste to znovu. SC115 Zařízení nedostalo přiřazenou IP z WiFi připojení. SC116 Zadané heslo k WiFi je chybné, opakujte zadání. SC123 WiFi není připojena do internetu. SC404 Při získávání dat byl překročen časový limit. Problém s internetem, ověřte připojení, restartujte modem. SD001 Není DVB-C signál. Zkontrolujte propojení boxu s účastnickou zásuvkou a sílu signálu v nastavení. Restartujte STB vytažením z elektřiny na 30s. SM002 Chyba sítě při načítání první kategorie obsahu na vyžádání. Došlo k chybě sítě při načítání seznamu kanálů. Nejsou k dispozici informace o programu nebo došlo k problému při načítání informací o programu. Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SM011 Nahrávka není přístupná, protože nemáte předplacený prémiový kanál. Pokud si chcete kanál předplatit, kontaktujte Vodafone. SR002 Dočasný problém se sítí nebo jiný problém s metadaty. Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SR003 Nemáte předplacený kanál. Nemáte práva na záznam tohoto kanálu / programu. Pokud máte předplacený kanál, ale nemůžete jej sledovat, zkontrolujte, zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. . Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. SV002 Program nelze zobrazit z důvodu omezení práv. Služba bude obnovena po skončení programu. Android/Google TV TAV1835 obsah nelze přehrát. Zkuste to znovu později Zkusit změnit DNS TAV1860 Chyba přehrávání. Obsah nelze přehrát. Ujistěte se, že jste připojeni k pevné síti Vodafone. TAV1871 Nelze přehrát obsah. Zkontrolujte, zda jste připojeni k pevné síti Vodafone, nebo to zkuste později. Pro opravu se všude odhlašte, resetujte / zvolte nové heslo a znovu se přihlašte do aplikace. V případě, že nepomůže, udělejte tovární nastavení zařízení. TAV1882 TAV1884 TAV1889 Odinstalujte aplikaci, v Můj Vodafone v seznamu propojených zařízení vymažte box/zařízení, na kterém je tato chybová hláška. Následně nainstalujte znovu aplikaci a přihlaste se. A dejte vědět, zda pomohlo, v zahraničí píšou, že zabralo. V případě, že v Můj Vodafone nevidíte zaregistrované zařízení, obraťte se na technickou podporu Vodafone. Webový prohlížeč WT1806 Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek). WT1807 Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP. Pokud máte jakkoliv analogově připojený monitor (VGA, analogový DVI...) nepůjde nic přehrát. WT1808 Nepodporovaný OS (MacOS). Médium nelze přehrát. Médium nebylo možné načíst, buď protože selhal server nebo síť, nebo protože formát není podporován. player.MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED WT1809 Nepodporovaný OS (Linux). Nelze dešifrovat obsah. Médium nelze přehrát. WA251 Nelze získat informace ohledně účtu. (smazat Cookies a data z webu) WA181 Nepodařilo se přihlásit. Zkuste to prosím znovu později. HTTP Error - Není možné přihlášení. (Smazat Cookies). MV1830 povolený DNS rebind, nainstalovaný adaware WT180 Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP, Více info v centru péče. WT1860 Externí monitor připojujte pouze přes HDMI. Nebo nepoužívejte externí monitor. Restartujte router. WF052 nepodporovaný prohlížeč Opera / problém s konfigurací WF228 Chyba načítání konfigurace aplikace. Zkuste to prosím znovu později. Mobilní aplikace MG000 Zkontrolujte připojení k internetu/serverům Vodafone. Připojení k internetu ztraceno. MG001 Nelze se připojit ke službě. Když se aplikace vrátí z pozadí a zařízení již není součástí domény (připojilo se na jiný internet) nebo uživatel již není ověřen (je třeba znovupřihlášení). MG002 Přihlášení do aplikace Vodafone TV vypršelo. Přihlaste se znovu. MG003 Je vyžadována aktualizace aplikace. Aktualizujte aplikaci v obchodě s aplikacemi (Google play / Apple App store). MG004 Nezabezpečené zařízení. Detekován root/jailbreak. MG005 Nelze použít stejný název profilu. Zvolte jiné jméno profilu pro profil. MG006 Problém s připojením k serveru. NTP (Network Time Protocol) error či VPN . V mobilním telefonu proveďte synchronizaci času, vypněte Wi-Fi a mobilní data, vypněte VPN a antivir a přeinstalujte aplikaci. Zobrazí se chyba MG000 – tím se obnoví stav sítě. Zapněte znovu Wi-Fi a mobilní data. Aplikace Vodafone TV se přihlásí. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone. MG007 Detekováno nezabezpečené / nekompatibilní zařízení. Chybějící certifikace Google, root, jailbreak, aplikace pro Android TV na mobilním systému a naopak, zrcadlení/vysílání obrazu na monitor/TV. MG008 Nelze ověřit zabezpečení zařízení. Většinou neproběhla/selhala kontrola rootu či jailbreaku. MG009 iOS – Nelze obnovit data aplikace, budou smazány a vytvořena nová defaultní databáze. Přijdete o offline obsah (např. stažené nahrávky). MG080 Nepřipojeno k internetu. Chyb komunikace se serverem Vodafone TV. MG081 Internetové připojení ztraceno. Připojení k internetu ztraceno, nelze kontaktovat server Vodafone TV. MG082 Chyba internetového připojení. Chyb komunikace se serverem Vodafone TV. MG083 Hostitel nenalezen. Nelze kontaktovat server. MG084 Nelze se připojit k hostiteli. Nelze kontaktovat server. MG085 Vypršel časový limit připojení. Požadavek nelze zpracovat. MG086 Chyba protokolu SSL. Nelze kontaktovat server. MA009 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Ověřte internetové spojení. MA011 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Verze zařízení/aplikace/OS nenalezena. MA011 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Zkuste vymazat data aplikace a znovu se přihlaste. MA013 Zařízení může být přiřazeno k jinému účtu. Zavolejte našemu oddělení péče o zákazníky. MA014 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Odhlaste se z aplikace a znovu přihlaste. MA015 Nelze zaregistrovat toto zařízení. Chyba v konfiguraci aplikace. MA081 Problém se získáním konfigurací ze serveru, chyba registrace zařízení. Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete (pokud máte root/jailbreak, odstraňte ho). MA102 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA103 Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení. MA104 Váš účet byl zablokován. Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. MA105 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste se znovu přihlásit. MA106 Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA108 Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA109 Token relace byl zrušen či je neplatný. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA110 Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone. Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu. MA111 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA112 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které je již používáno. Zkontrolujte, zda zadáváte správné uživatelské jméno. MA113 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA114 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA115 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA116 Nelze se přihlásit. Zařízení je registrováno k jinému účtu. MA117 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA118 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA119 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA120 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA121 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA122 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA123 Nelze se přihlásit. Problém se získáním konfigurace ze serveru. MA124 Nelze se přihlásit. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA125 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA126 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA127 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA128 Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení. MA129 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA130 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA131 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA132 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA133 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA134 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA135 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA136 Váš účet byl zablokován. Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. MA137 Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován. Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu. MA138 Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. MA139 Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone. Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu. MA140 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA141 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA142 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA143 Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje. Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). MA144 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA145 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA146 Nelze se přihlásit. Ověřte připojení a zkuste to znovu. MA150 Nelze se přihlásit. Nelze mít profily se stejným názvem. MA151 Nelze se přihlásit. Chybějící povinné informace o ID domény. MA152 Nelze se přihlásit. Chybí ověřovací token. MA153 Nelze se přihlásit. Chybí ověřovací klíč. MA154 Fotoaparát se nepodařilo inicializovat. Zkontrolujte, zda funguje nativní aplikace fotoaparátu a není využívána jinou aplikací. MA155 Nelze se přihlásit. Odpověď nepřišla přes HTTPS. MA180 Nelze se přihlásit. Chyba komunikace mezi aplikací a systémy Vodafone. MA181 Nelze se přihlásit. Došlo k chybě při získávání přihlašovacího šifrovacího certifikátu. MA200 Nelze se přihlásit. Není možné přidat zařízení k účtu. MA201 Není možné přidat zařízení k účtu. Pravděpodobně chyba v komunikaci se systémy Vodafone. MA202 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA203 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA204 Překročen limit zaregistrovaných zařízení. Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone. MA205 Nekompatibilní zařízení. Pro přihlášení použijte jiné zařízení. MA206 Není možné přidat zařízení k účtu. Zařízení není přidané do domény. MA207 Není možné přidat zařízení k účtu. Zařízení nebylo rozpoznáno. MA208 Chyba ověření. Zařízení již je přidané do domény, nelze přidat znovu. MA209 Účet nebyl vytvořen. Zkuste se přihlásit znovu, patrně chyba v komunikaci se serverem. MA211 Není možné přidat zařízení k účtu. Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény. MA212 Není možné přidat zařízení k účtu. Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény. MA213 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu MA214 Není možné přidat zařízení k účtu. V doméně nejsou žádní uživatelé. MA215 Není možné přidat zařízení k účtu. Nelze přidat platný účet do druhé domény. MA216 Není možné přidat zařízení k účtu. Doména ještě není k dispozici (nebo neexistuje), aby k ní bylo možné zaregistrovat zařízení. MA217 Není možné přidat zařízení k účtu. Při vytváření domény došlo k chybě při vytváření uživatele. MA218 Nelze se přihlásit s tímto zařízením, je přiřazeno k jinému účtu. Zařízení je již zaregistrováno v jiné doméně, takže jej nelze přidat do jiné domény. MA219 Není možné přidat zařízení k účtu. Doména stále není připravena k použití ani k přiřazení zařízení nebo uzamčený účet. MA220 Není možné přidat zařízení k účtu. Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat. MA221 Není možné přidat zařízení k účtu. iOS – Nelze ověřit UDID zařízení. MA222 Není možné přidat zařízení k účtu. Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat. MA223 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA224 Dosáhli jste maximálního počtu zařízení, která lze propojit. Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone. MA225 Není možné přidat zařízení k účtu. Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení. MA280 Problém s připojením. Zkontrolujte, zda má vaše zařízení přístup k internetu. MA380 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA404 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu. MA413 Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit. Odstraňte existující profil a zkuste to znovu. MA480 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA600 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MA781 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MF080 Problém se získáním konfigurace ze serveru Úplně zavřete aplikaci Vodafone (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone. MF050 Problém se získáním konfigurací ze serveru. Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete. MR1358 Problém s připojením. Zkuste to znovu. MR1359 Problém s připojením. Zkuste to znovu. Pokud narazíte na stejnou chybu, zavolejte našemu týmu péče o zákazníky. MF228 Problém s připojením k internetu Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu. MF681 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM880 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu. MM881 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM882 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM980 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MM901 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1080 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1001 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. MR1081 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1016 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1103 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1181 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1115 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1117 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1203 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1215 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MR1217 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. MT1507 Nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zavolejte nám a poraďte se s námi o aktualizaci předplatného. MT1508 Systém zjistil, že se nacházíte mimo EU. Tuto službu lze používat pouze v rámci EU. Vypněte VPN, fake GPS, vraťte se do EU 🙂 MT1513 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1550 V zařízení je povoleno snímání nebo zrcadlení obrazovky. Připojení displeje pres HDMI. Schéma DRM pro playback není platné. Vypněte snímání obrazovky nebo zrcadlení obrazovky, odpojte HDMI kabel z telefonu. Pokud problém přetrvává, zavolejte na náš tým péče o zákazníky. MT1680 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1601 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1780 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1701 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MT1702 Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu. Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone. MV1801 Překročen limit souběžných sledování. V jednu chvíli můžete Vodafone TV sledovat nejvýše na 6 zařízeních bez ohledu na to, o jaké zařízení se jedná, avšak maximálně ve dvou mobilních aplikacích. MP1803 Problém s připojením k internetu / problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1804 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1805 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1806 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MP1807 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1812 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1823 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1821 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. MV1828 Problém s připojením k internetu / Problém se serverem Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později. 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-451880 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 14. února 2022 Sdílet Odesláno 14. února 2022 Doplnil bych kapitolu o boxech (v tomto případě o prémiovém): - stabilizovat sw (náhodně se zastavuje obraz lineárního vysílání; DO vypne TV ale nevypne box) - doplnit hdmi-cec (častý stav je, že ovladač zapne box, ale nezapne TV, po ručním zapnutí TV neumí pohnout ani hlasitostí, ale po nějaké době to najednou jde bez jakéhokoliv zásahu do nastavení) - při přehrávání z videotéky jsem zaznamenal zaseknutí obrazu a pokračování pouze audia (např. Ikarie XB1 4K - opakovaně na stejném místě) aplikace (iPadOS, předpokládám ale, že to je všude) - zobrazit 5 (?) minut před koncem přehrávaného filmu z videotéky nabídku dalšího filmu je spíš k vzteku 🙂 - podobně se to chová i při přehrávání nahrávek - poslání přehrávání z aplikace na box - označení cílového boxu číslem je děsně geekovské, ale normální uživatel s více boxy to asi neocení 🙂 2 1 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-451955 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 11. dubna 2022 Autor Sdílet Odesláno 11. dubna 2022 Dnes bude postupně uvolněna nová aplikace pro mobilní zařízení, která přidává funkci PIP a podpora pro slabozraké / nevidomé Screen reader. A dnes bude též uvolněna aplikace pro Android TV. 🙂 1 2 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454160 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardHorcic Odesláno 11. dubna 2022 Sdílet Odesláno 11. dubna 2022 V 2. 2. 2022 v 1:45, Marek-26 napsal: Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče. Mobilní aplikace Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy: Android (Android 5 a vyšší) iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší) Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). Funkci zrcadlení obrazu (Chromecast / AirPlay / Screen Mirroring apod.) aplikace v tuto chvíli nepodporuje, funkci je plánovaná během roku 2022. Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika. Sledování pořadu z aplikace na TV - aktuálně jen přes funkci swoosh, která spustí pořad z Vodafone Tv (+ Youtube, ???) přes STB, pokud je box i mobilní zařízení připojeno ke stejné síti. Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz Televizní aplikace Aplikace pro Android TV ke stažení. Tizen a WebOS ve vývoji, mohli bychom se dočkat letos. V aktuální aplikaci zatím nejsou vytvářet profily a řadit programy. TV Samsung s OS Tizen, přímo v internetovém prohlížeči funkční, LG s WEB OS nefunkční. Vodafone TV v prohlížeči Pouze OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux ??? Win 7 není podporován oficiálně od MS dne 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 bude ukončen 10.1.2023 MV 1803 - Root či chybějící DRM. (Odemčený bootloader ???). Tento obsah není k dispozici pro přehrávání mimo EU. MG 006 - NTP (Network Time Protocol) error či VPN ??? WT 1806 - Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek). WT 1808 - Nepodporovaný OS (MacOS). Médium nelze přehrát. Médium nebylo možné načíst, buď protože selhal server nebo síť, nebo protože formát není podporován. player.MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED WT 1809 - Nepodporovaný OS (Linux). Nelze dešifrovat obsah. Médium nelze přehrát. WA 251 - Nelze získat informace ohledně účtu. (smazat Cookies a data z webu) WA 181 - Nepodařilo se přihlásit. Zkuste to prosím znovu později. HTTP Error - Není možné přihlášení. (Smazat Cookies). MT 1550 - iOS připojeni displeje pres HDMI. Schéma DRM pro playback není platné. WT 1807 - Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP, Více info v centru péče . WF052 - nepodporovaný prohlížeč Opera Safra, to byl ale dlouhý seznam 😏 Jen taková malá poznámka - nebylo by jednodušší napsat, které funkce tahle aplikace podporuje a pro které operační systémy je dostupná? Určitě by se to vešlo na jeden řádek.... 3 Citovat 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454192 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 12. dubna 2022 Autor Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 Informaci o podporovaných funkcích a systémech najdeme v centru péče na stránkách Vodafone. Mým primárním cílem bylo sepsat ty chybové hlášky a dle infa od lidí zde identifikovat, která se kdy zobrazí, informovat o nových funkcích a aplikacích. Zde je například uvedeno, že funguje i pod Win7, jen není uvedeno mezi podporovanými, protože ten systéme je již "mrtvý" tedy nemá podporu od MS. 2 1 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454197 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JanaV Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 Dobrý den, rodičům nefunguje přehrávání přes prohlížeč, hází jim to chybu WT1809 - problém s Linuxem, ale oni mají W10 tak jsem z toho jelen. Do teď to používali a najednou ze dne na den problém. Jaký by to tedy mohl být problém? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454612 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 24. dubna 2022 Autor Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 @JanaV Dobrý den, není to jen problém s linuxem. Je to problém s dešifrováním obsahu. Co je důvodem netuším. Začal bych promazáním cache a cookies u Vodafone TV, tímto pokusem nic nezkazíte. 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454614 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník michal99 Odesláno 26. dubna 2022 Sdílet Odesláno 26. dubna 2022 nezaznamenal někdo problémy s premium STB ohledně WIFI připojení Kdy po každém zapnutí STB se musí ručně připojit k síti. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454677 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keramik Odesláno 6. května 2022 Sdílet Odesláno 6. května 2022 Tak se mi konečně podařilo přesvědčit android box ke spuštění aplikace pro systém ANDROID TV. Bohužel jsem se dostal jen k úvodnímu menu. Při pokusu spuštění čehokoliv naskočí chyba TAV1871. Zkouším to dle instrukcí později již týden. Asi myslí ještě později , za rok , za dva.... Nebo nějaká jiná rada ? Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Klasik V.Station 3.1, 2xCA modul Plzeň - Skvrňany Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454916 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.