Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra i různých zahraničních fór a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče.

 

Mobilní aplikace

Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy:

Android (Android 5 a vyšší)

iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší)

Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). 

 

Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika.

Aktuálně již dostupné funkce AirPlay a Chromecast, zůstala i nadále funkce Swoosh

Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz

 

Televizní aplikace

Aplikace pro Android/Google TV – verze 5 a výše, rok výroby TV 2017 a novější.  Je třeba, aby zařízení splňovalo SefetyNet a mělo Widevine L1 (platí hlavně u různých boxů s Android/Google TV, pozor, mohou obsahovat mobilní OS Android). 

Samsung Tizen - pro modelové řady z roku 2018 a novější. 

Jak funguje aplikace Vodafone TV pro chytré televize? - Vodafone.cz

 

Vodafone TV v prohlížeči

Je třeba, aby celá sestava (tedy všechny připojené monitory, TV, kabely) podporovali HDCP

HDCP ověřovač pro prohlížeč Google Chrome

Podporované OS: Pouze pro OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux s velkým otazníkem.

Win 7 skončila podpora oficiálně od 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 byl ukončen 10.1.2023, ale VTV na něm funguje dále a patří stále mezi podporované systémy z pohledu VTV.

Podporované prohlížeče: Google Chrome, Mozilla Firefox a Microsoft Edge (v jiných prohlížečích s jádrem Gecko či Chromium funkční defaultně není, zkuste přes rozšíření změnit user agenta). Vypnutí HW akcelerace u MS Edge již není nutné, ale pokud budete mít problémy s přehráváním, nejdříve ji zkuste vypnout.

Jak můžu sledovat Vodafone TV přes internetový prohlížeč? - Vodafone.cz

 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/
Sdílet na ostatní stránky

Seznam chybových hlášek

neoficiální, sebráno z veřejných zdrojů na internetu, překlad hlášky nemusí odpovídat oficiálnímu českému překladu. Pro opravu mi stačí napsat. Zároveň u některých chyb přidány vypozorované důvody zobrazení z tohoto fóra či jiných mezinárodních fór.

 

Chybová hláška obsahuje vždy počáteční písmena. První určuje, o jaký systém se jedná.

M – Mobilní aplikace

W – Vodafone TV v prohlížeči

S – STB (Set-top box)

TA – Android/Google TV

 

Další písmeno určuje typ problému:                                  

A – Autorizace
B – Předplatné
C – Konektivita
F – Konfigurace
G – Obecná/nezařazená
M – Metadata, operace s obsahem
P – Chyba párování ovladače nebo problém s funkcí swoosh
R - Problém s nahráváním/nahrávkami
T - DRM, geoblokace, security block
V – Chyba přehrávače, streamu (kanálu)

 

STB

 

SA004
Chyba při automatickém obnovení přístupového tokenu nebo není zajištěn přístup do Vodafone TV boxu
Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SA005
Chyba při ověřování odpovědi getConfig nebo chybí povinné konfigurační údaje. VTV box není registrován v systémech Vodafone. (Nastává po stisknutí tlačítka reset na zadní straně STB).

Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SA010

Zadán neplatný PIN.

SB003

Používáte více zařízení současně, než je povoleno nebo nemáte předplatné.

SC001
Není připojení k internetu.
Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje.

SC005
Není připojení k internetu.
Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem nebo je připojen k Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje.

SC013

Není připojení k internetu.

Zkontrolujte připojení ethernetovým kabelem i samotný kabel nebo je připojen k Wi-Fi a ta je připojena do internetu. Jestliže je kabel i internetové připojení v pořádku, restartujte STB.

SC014
Nelze načíst konfigurační data.
Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s. 

SC021
Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu.
Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SC022

Při úvodním nastavení nebylo nalezeno Není připojení k internetu.
Pokud používáte Wi-Fi, zkuste připojit VTV box pomocí ethernetového kabelu. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SC106

Při instalaci se připojení Wi-Fi se nezdařilo. Zkontrolujte prosím svůj router a zkuste to znovu.

SC115

Zařízení nedostalo přiřazenou IP z WiFi připojení.

SC116

Zadané heslo k WiFi je chybné, opakujte zadání.

SC123

WiFi není připojena do internetu.

SC404

Při získávání dat byl překročen časový limit.

Problém s internetem, ověřte připojení, restartujte modem.

SD001

Není DVB-C signál. Zkontrolujte propojení boxu s účastnickou zásuvkou a sílu signálu v nastavení. Restartujte STB vytažením z elektřiny na 30s.

SM002
Chyba sítě při načítání první kategorie obsahu na vyžádání. Došlo k chybě sítě při načítání seznamu kanálů. Nejsou k dispozici informace o programu nebo došlo k problému při načítání informací o programu.

Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SM011
Nahrávka není přístupná, protože nemáte předplacený prémiový kanál.
Pokud si chcete kanál předplatit, kontaktujte Vodafone.

SR002
Dočasný problém se sítí nebo jiný problém s metadaty.

Zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SR003
Nemáte předplacený kanál. Nemáte práva na záznam tohoto kanálu / programu. Pokud máte předplacený kanál, ale nemůžete jej sledovat,

zkontrolujte, zkontrolujte ethernetový kabel nebo připojení Wi-Fi. Zkontrolujte, zda přístup k internetu funguje. . Restartujte VTV box vytažením z elektřiny na 30s.

SV002
Program nelze zobrazit z důvodu omezení práv.
Služba bude obnovena po skončení programu.

 

Android/Google TV

 

TAV1835

obsah nelze přehrát. Zkuste to znovu později

Zkusit změnit DNS

TAV1860

Chyba přehrávání. Obsah nelze přehrát. Ujistěte se, že jste připojeni k pevné síti Vodafone.

TAV1871

Nelze přehrát obsah. Zkontrolujte, zda jste připojeni k pevné síti Vodafone, nebo to zkuste později.

Pro opravu se všude odhlašte, resetujte / zvolte nové heslo a znovu se přihlašte do aplikace. V případě, že nepomůže, udělejte tovární nastavení zařízení.

TAV1882

TAV1884

TAV1889

Odinstalujte aplikaci, v Můj Vodafone v seznamu propojených zařízení vymažte box/zařízení, na kterém je tato chybová hláška. Následně nainstalujte znovu aplikaci a přihlaste se. A dejte vědět, zda pomohlo, v zahraničí píšou, že zabralo. V případě, že v Můj Vodafone nevidíte zaregistrované zařízení, obraťte se na technickou podporu Vodafone.

 

Webový prohlížeč

WT1806

Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek).

WT1807

 Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP. Pokud máte jakkoliv analogově připojený monitor (VGA, analogový DVI...) nepůjde nic přehrát.

WT1808

Nepodporovaný OS (MacOS). Médium nelze přehrát. Médium nebylo možné načíst, buď protože selhal server nebo síť, nebo protože formát není podporován. player.MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED

WT1809

Nepodporovaný OS (Linux). Nelze dešifrovat obsah. Médium nelze přehrát.

WA251

Nelze získat informace ohledně účtu. (smazat Cookies a data z webu)

WA181

Nepodařilo se přihlásit. Zkuste to prosím znovu později. HTTP Error - Není možné přihlášení. (Smazat Cookies).

MV1830

povolený DNS rebind, nainstalovaný adaware

WT180

Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi.

Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP, Více info v centru péče.

WT1860
Externí monitor připojujte pouze přes HDMI. Nebo nepoužívejte externí monitor. Restartujte router.

WF052

nepodporovaný prohlížeč Opera / problém s konfigurací

WF228

Chyba načítání konfigurace aplikace. Zkuste to prosím znovu později.

 

Mobilní aplikace

 

MG000

Zkontrolujte připojení k internetu/serverům Vodafone.

Připojení k internetu ztraceno.

MG001

Nelze se připojit ke službě.

Když se aplikace vrátí z pozadí a zařízení již není součástí domény (připojilo se na jiný internet) nebo uživatel již není ověřen (je třeba znovupřihlášení).

MG002

Přihlášení do aplikace Vodafone TV vypršelo.

Přihlaste se znovu.

MG003

Je vyžadována aktualizace aplikace.

Aktualizujte aplikaci v obchodě s aplikacemi (Google play / Apple App store).

MG004

Nezabezpečené zařízení.

Detekován root/jailbreak.

MG005

Nelze použít stejný název profilu.

Zvolte jiné jméno profilu pro profil.

MG006

Problém s připojením k serveru. NTP (Network Time Protocol) error či VPN .

V mobilním telefonu proveďte synchronizaci času, vypněte Wi-Fi a mobilní data, vypněte VPN a antivir a přeinstalujte aplikaci.

Zobrazí se chyba MG000 – tím se obnoví stav sítě. Zapněte znovu Wi-Fi a mobilní data. Aplikace Vodafone TV se přihlásí. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone.

MG007

Detekováno nezabezpečené / nekompatibilní zařízení.

Chybějící certifikace Google, root, jailbreak, aplikace pro Android TV na mobilním systému a naopak, zrcadlení/vysílání obrazu na monitor/TV.

MG008

Nelze ověřit zabezpečení zařízení.

Většinou neproběhla/selhala kontrola rootu či jailbreaku.

MG009

iOS – Nelze obnovit data aplikace, budou smazány a vytvořena nová defaultní databáze.

Přijdete o offline obsah (např. stažené nahrávky).

MG080

Nepřipojeno k internetu.

Chyb komunikace se serverem Vodafone TV.

MG081

Internetové připojení ztraceno.

Připojení k internetu ztraceno, nelze kontaktovat server Vodafone TV.

MG082

Chyba internetového připojení.

Chyb komunikace se serverem Vodafone TV.

MG083

Hostitel nenalezen.

Nelze kontaktovat server.

MG084

Nelze se připojit k hostiteli.

Nelze kontaktovat server.

MG085

Vypršel časový limit připojení.

Požadavek nelze zpracovat.

MG086

Chyba protokolu SSL.

Nelze kontaktovat server.

MA009

Nelze zaregistrovat toto zařízení.

Ověřte internetové spojení.

MA011

Nelze zaregistrovat toto zařízení.

Verze zařízení/aplikace/OS nenalezena.

MA011

Nelze zaregistrovat toto zařízení.

Zkuste vymazat data aplikace a znovu se přihlaste.

MA013

Zařízení může být přiřazeno k jinému účtu.

Zavolejte našemu oddělení péče o zákazníky.

MA014

Nelze zaregistrovat toto zařízení.

Odhlaste se z aplikace a znovu přihlaste.

MA015

Nelze zaregistrovat toto zařízení.

Chyba v konfiguraci aplikace.

MA081

Problém se získáním konfigurací ze serveru, chyba registrace zařízení.

Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete (pokud máte root/jailbreak, odstraňte ho).

MA102

Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).

MA103

Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení.

MA104

Váš účet byl zablokován.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. 

MA105

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste se znovu přihlásit.

MA106

Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován.

Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu.

MA108

Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen.

Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit.

MA109

Token relace byl zrušen či je neplatný.

Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit.

MA110

Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone.

Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu.

MA111

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA112

Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které je již používáno.

Zkontrolujte, zda zadáváte správné uživatelské jméno.

MA113

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA114

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA115

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA116

Nelze se přihlásit.

Zařízení je registrováno k jinému účtu.

MA117

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA118

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA119

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA120

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA121

Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).

MA122

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA123

Nelze se přihlásit.

Problém se získáním konfigurace ze serveru.

MA124

Nelze se přihlásit.

Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu.

MA125

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA126

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA127

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA128

Zadali jste nesprávné uživatelské jméno nebo heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme Smskou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Připojená zařízení.

MA129

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA130

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA131

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA132

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA133

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA134

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA135

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA136

Váš účet byl zablokován.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu. 

MA137

Ověření se nezdařilo. Uživatel není aktivován.

Zkontrolujte v Můj Vodafone, zda máte aktivní a zaplacenou službu.

MA138

Uživatel se pokouší o přihlášení, když je již přihlášen.

Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit.

MA139

Chyba konfigurace účtu na serverech Vodafone.

Ukončete aplikaci, přihlaste se do Můj Vodafone a následně zkuste znovu.

MA140

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA141

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA142

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA143

Přihlašujete se pod uživatelským jménem, které neexistuje.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).

MA144

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA145

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA146

Nelze se přihlásit.

Ověřte připojení a zkuste to znovu.

MA150

Nelze se přihlásit.

Nelze mít profily se stejným názvem.

MA151

Nelze se přihlásit.

Chybějící povinné informace o ID domény.

MA152

Nelze se přihlásit.

Chybí ověřovací token.

MA153

Nelze se přihlásit.

Chybí ověřovací klíč.

MA154

Fotoaparát se nepodařilo inicializovat.

Zkontrolujte, zda funguje nativní aplikace fotoaparátu a není využívána jinou aplikací.

MA155

Nelze se přihlásit.

Odpověď nepřišla přes HTTPS.

MA180

Nelze se přihlásit.

Chyba komunikace mezi aplikací a systémy Vodafone.  

MA181

Nelze se přihlásit.

Došlo k chybě při získávání přihlašovacího šifrovacího certifikátu.

MA200

Nelze se přihlásit.

Není možné přidat zařízení k účtu.

MA201

Není možné přidat zařízení k účtu.

Pravděpodobně chyba v komunikaci se systémy Vodafone.

MA202

Není možné přidat zařízení k účtu.

Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení.

MA203

Není možné přidat zařízení k účtu.

Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení.

MA204

Překročen limit zaregistrovaných zařízení.

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

MA205

Nekompatibilní zařízení.

Pro přihlášení použijte jiné zařízení.

MA206

Není možné přidat zařízení k účtu.

Zařízení není přidané do domény.

MA207

Není možné přidat zařízení k účtu.

Zařízení nebylo rozpoznáno.

MA208

Chyba ověření.

Zařízení již je přidané do domény, nelze přidat znovu.

MA209

Účet nebyl vytvořen.

Zkuste se přihlásit znovu, patrně chyba v komunikaci se serverem.

MA211

Není možné přidat zařízení k účtu.

Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény.

MA212

Není možné přidat zařízení k účtu.

Uživatel nemá povoleno přidat zařízení do domény.

MA213

Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit.

Odstraňte existující profil a zkuste to znovu

MA214

Není možné přidat zařízení k účtu.

V doméně nejsou žádní uživatelé.

MA215

Není možné přidat zařízení k účtu.

Nelze přidat platný účet do druhé domény.

MA216

Není možné přidat zařízení k účtu.

Doména ještě není k dispozici (nebo neexistuje), aby k ní bylo možné zaregistrovat zařízení.

MA217

Není možné přidat zařízení k účtu.

Při vytváření domény došlo k chybě při vytváření uživatele.

MA218

Nelze se přihlásit s tímto zařízením, je přiřazeno k jinému účtu.

Zařízení je již zaregistrováno v jiné doméně, takže jej nelze přidat do jiné domény.

MA219

Není možné přidat zařízení k účtu.

Doména stále není připravena k použití ani k přiřazení zařízení nebo uzamčený účet.

MA220

Není možné přidat zařízení k účtu.

Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat.

MA221

Není možné přidat zařízení k účtu.

iOS – Nelze ověřit UDID zařízení.

MA222

Není možné přidat zařízení k účtu.

Síťové chyby neumožňují úspěšně splnit požadavek či pomalá rychlost přenosu dat.

MA223

Není možné přidat zařízení k účtu.

Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení.

MA224

Dosáhli jste maximálního počtu zařízení, která lze propojit.

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

MA225

Není možné přidat zařízení k účtu.

Neznámá chyba při pokusu o přidání zařízení.

 

MA280

Problém s připojením.

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení přístup k internetu.  

MA380

Problém s připojením k internetu

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MA404

Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit.

Odstraňte existující profil a zkuste to znovu.

MA413

Dosáhli jste maximálního počtu profilů, které lze vytvořit.

Odstraňte existující profil a zkuste to znovu.

MA480

Problém s připojením k internetu

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MA600

Problém s připojením k internetu

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MA781

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

 

MF080

Problém se získáním konfigurace ze serveru

Úplně zavřete aplikaci Vodafone (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete. Pokud problém přetrvává, kontaktujte Vodafone.

MF050

Problém se získáním konfigurací ze serveru.

Zavřete aplikaci Vodafone úplně (ukončete i její běh na pozadí) a znovu ji otevřete.

MR1358

Problém s připojením.

Zkuste to znovu.

MR1359

Problém s připojením.

Zkuste to znovu. Pokud narazíte na stejnou chybu, zavolejte našemu týmu péče o zákazníky.

MF228

Problém s připojením k internetu

Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu.

MF681

Problém s připojením k internetu / problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MM880

Problém s připojením k internetu / problém se serverem

Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k internetu, a zkuste to znovu.

MM881

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MM882

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MM980

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu. 

MM901

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1080

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1001

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu, a zkuste to znovu.

MR1081

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1016

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1103

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1181

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu. 

MR1115

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1117

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1203

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1215

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MR1217

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu a zkuste to znovu.

MT1507

Nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zavolejte nám a poraďte se s námi o aktualizaci předplatného.

MT1508

Systém zjistil, že se nacházíte mimo EU. Tuto službu lze používat pouze v rámci EU.

Vypněte VPN, fake GPS, vraťte se do EU 🙂

MT1513

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MT1550

V zařízení je povoleno snímání nebo zrcadlení obrazovky. Připojení displeje pres HDMI. Schéma DRM pro playback není platné.

Vypněte snímání obrazovky nebo zrcadlení obrazovky, odpojte HDMI kabel z telefonu. Pokud problém přetrvává, zavolejte na náš tým péče o zákazníky.

MT1680

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MT1601

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MT1780

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MT1701

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MT1702

Může se jednat problém se serverem nebo nemáte platné předplatné pro zobrazení obsahu.

Zkontrolujte předplatné a připojení k internetu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte společnost Vodafone.

MV1801

Překročen limit souběžných sledování.

V jednu chvíli můžete Vodafone TV sledovat nejvýše na 6 zařízeních bez ohledu na to, o jaké zařízení se jedná, avšak maximálně ve dvou mobilních aplikacích.

MP1803

Problém s připojením k internetu / problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MP1804

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MP1805

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MP1806

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MP1807

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MV1812

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MV1823

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MV1821

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

MV1828

Problém s připojením k internetu / Problém se serverem

Zkontrolujte, zda má vaše zařízení připojení k internetu Zkuste to později.

 

 

 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-451880
Sdílet na ostatní stránky

  • Marek-26 odepnutý, připnutý a odemknutý toto téma

Doplnil bych kapitolu o boxech (v tomto případě o prémiovém):

- stabilizovat sw (náhodně se zastavuje obraz lineárního vysílání; DO vypne TV ale nevypne box)

- doplnit hdmi-cec (častý stav je, že ovladač zapne box, ale nezapne TV, po ručním zapnutí TV neumí pohnout ani hlasitostí, ale po nějaké době to najednou jde bez jakéhokoliv zásahu do nastavení)

- při přehrávání z videotéky jsem zaznamenal zaseknutí obrazu a pokračování pouze audia (např. Ikarie XB1 4K - opakovaně na stejném místě)

 

aplikace (iPadOS, předpokládám ale, že to je všude)

- zobrazit 5 (?) minut před koncem přehrávaného filmu z videotéky nabídku dalšího filmu je spíš k vzteku 🙂

- podobně se to chová i při přehrávání nahrávek

- poslání přehrávání z aplikace na box - označení cílového boxu číslem je děsně geekovské, ale normální uživatel s více boxy to asi neocení 🙂 

 

  • Souhlasím 2
  • To se mi líbí 1
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-451955
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bude postupně uvolněna nová aplikace pro mobilní zařízení, která přidává funkci PIP a podpora pro slabozraké / nevidomé Screen reader.

A dnes bude též uvolněna aplikace pro Android TV. 🙂 

  • Souhlasím 1
  • To se mi líbí 2
  • Děkuji 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454160
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 2. 2022 v 1:45, Marek-26 napsal:

Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče.

 

Mobilní aplikace

Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy:

Android (Android 5 a vyšší)

iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší)

Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). 

 

Funkci zrcadlení obrazu (Chromecast / AirPlay / Screen Mirroring apod.) aplikace v tuto chvíli nepodporuje, funkci je plánovaná během roku 2022.

Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika.

Sledování pořadu z aplikace na TV - aktuálně jen přes funkci swoosh, která spustí pořad z Vodafone Tv (+ Youtube, ???) přes STB, pokud je box i mobilní zařízení připojeno ke stejné síti.

Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz

 

Televizní aplikace

Aplikace pro Android TV ke stažení. Tizen a WebOS ve vývoji, mohli bychom se dočkat letos.

V aktuální aplikaci zatím nejsou vytvářet profily a řadit programy. 

TV Samsung s OS Tizen, přímo v internetovém prohlížeči funkční, LG s WEB OS nefunkční.

 

Vodafone TV v prohlížeči

Pouze OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux ???

Win 7 není podporován oficiálně od MS dne 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 bude ukončen 10.1.2023


MV 1803 - Root či chybějící DRM. (Odemčený bootloader ???). 

Tento obsah není k dispozici pro přehrávání mimo EU.

 

MG 006 - NTP (Network Time Protocol) error či VPN ???

 

WT 1806 - Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek).

 

WT 1808 - Nepodporovaný OS (MacOS). Médium nelze přehrát. Médium nebylo možné načíst, buď protože selhal server nebo síť, nebo protože formát není podporován. player.MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED

 

WT 1809 - Nepodporovaný OS (Linux). Nelze dešifrovat obsah. Médium nelze přehrát. 

 

WA 251 - Nelze získat informace ohledně účtu. (smazat Cookies a data z webu)

 

WA 181 - Nepodařilo se přihlásit. Zkuste to prosím znovu později. HTTP Error - Není možné přihlášení. (Smazat Cookies).

 

MT 1550 - iOS připojeni displeje pres HDMI. Schéma DRM pro playback není platné.

 

WT 1807 - Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi.

Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP, Více info v centru péče .

 

WF052 - nepodporovaný prohlížeč Opera

 

Safra, to byl ale dlouhý seznam 😏

Jen taková malá poznámka - nebylo by jednodušší napsat,  které funkce tahle aplikace podporuje a pro které operační systémy je dostupná?  Určitě by se to vešlo na jeden řádek....

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454192
Sdílet na ostatní stránky

Informaci o podporovaných funkcích a systémech najdeme v centru péče na stránkách Vodafone. Mým primárním cílem bylo sepsat ty chybové hlášky a dle infa od lidí zde identifikovat, která se kdy zobrazí, informovat o nových funkcích a aplikacích. Zde je například uvedeno, že funguje i pod Win7, jen není uvedeno mezi podporovanými, protože ten systéme je již "mrtvý" tedy nemá podporu od MS. 

  • Souhlasím 2
  • To se mi líbí 1
  • Děkuji 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454197
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník JanaV

Dobrý den, rodičům nefunguje přehrávání přes prohlížeč, hází jim to chybu WT1809 - problém s Linuxem, ale oni mají W10 tak jsem z toho jelen. Do teď to používali a najednou ze dne na den problém. Jaký by to tedy mohl být problém? Děkuji

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454612
Sdílet na ostatní stránky

@JanaV Dobrý den,

 

není to jen problém s linuxem. Je to problém s dešifrováním obsahu. Co je důvodem netuším. Začal bych promazáním cache a cookies u Vodafone TV, tímto pokusem nic nezkazíte.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454614
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Tak se mi konečně podařilo přesvědčit android box ke spuštění aplikace pro systém ANDROID TV. Bohužel jsem se dostal jen k úvodnímu menu. Při pokusu spuštění čehokoliv naskočí chyba TAV1871. Zkouším to dle instrukcí později již týden. Asi myslí ještě později , za rok , za dva.... Nebo nějaká jiná rada ?

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/#findComment-454916
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...