Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ke změně došlo 1.3.2022

 

No ono je jedno, jestli by byl signál brán ze satelitní nebo DVBT2 distribuce, obě se k "regionům" chovají stejně.

To znamená, že pouze v době po-pá 12:20-12:30 a 18:00-18:20, so 12:00-12:25 (možná ještě nějaké nční časy) je vysíláno 7 samostatných programů (ČT2, ČT3, ČT24, ČT sport, ČT ::D/art, ČT 1 čechy, ČT1 JM, ČT1 SM).

V ostatní čas je vysíláno pouze 5 programů  (ČT2, ČT3, ČT24, ČT sport, ČT ::D/art, ČT 1 čechy) programy ČT1 JM a ČT 1 SM jsou "virtuální" a používají parametry (stream) ČT1 čechy.

To že TV reaguje na změnu PMT tabulek u programů ČT 1 JM a ČT 1 SM u programu ČT :D/art je velmi divné a VF s tím nemůže nic udělat. K této chybě by mohlo docházet jen u ČT1 JM a ČT1 SM.

Mohu pouze doporučit v okamžiku problému přepnout na jiný program a zpátky. Výpadek by tím měl být "kratší"

 

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Děkuji všem za snahu.

Pokud jsem to správně pohopil tak "problém" se potenciálně týka všech.

Modernější zařízení než 14 let stará TV se s tím většinou vypořádají tak, že to nikomu nevadí a ničeho si nevšimne.

Možnost že by to někdo změnil / opravil nejspíš nehrozí (rozhodně ne kvůli mě).

Přežiju to a telku kvůli tomu měnit nebudu. Stejně běží jen občas kvůli dítěti na pár věcí na déčku a tam se to dá pořešit přes kodi+vhodný IP zdroj signálu.

Odesláno

Tak zkus televizor přeladit na příjem DVB-T namísto DVB-C a otestovat jak se to bude chovat tam.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak překvapivě s tím vodafone asi něco dokázal pořešit.

V pondělí mi volala paní z Vodafonu že  to opravili.

A když jsem pak sledoval ve středu TV v 18h tak jsem zaznamenal jen velmi drobnou poruchu obrazu (které bych si normálně asi ani nešiml).

K výpadku celého obrazu a zvuku nedošlo.

(Zatím jsem to v uvedém čase kontroloval jen jednou).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community