Návštěvník Máca Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Dobrý den, máte někdo zkušenost tímto problémem ? : Na posledním vyúčtování za služby Vodafonu mi Vodafon účtuje neoprávněně částku 319,-Kč za m-platba Netflix Premium. Po několika voláních pro vysvětlení , kde se tato položka vzala, když jsem si Netflix neobjednala a ani nikdy dříve jsem nebyla jejich zákazníkem - jsem se nic nedozvěděla. Reklamace dopadla tak, že mi Vodafone odkazuje na Netflix . U Netflixu však potřebuji znát podrobnosti, jak k objednání služby došlo. Z výše uvedených důvodů tyto informace nemám. Obrátila jsem se tedy opět na Vodafone se žádostí o poskytnutí těchto informací. Po telefonu mi je pracovník Vodafonu nesdělil, avšak slíbil, že mi tyto informace zašle. Bohužel tento slib splněn nebyl. Již nemám chuť ani čas neustále volat na přetíženou zákaznickou linku, kde mi stejně nijak nepomohou. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 V prvé řadě bych pátral v telefonu v sms zprávách, zda vám opravdu neodešla nějaká m-platba, mohlo to být klidně nějakým podvodným způsobem a je úplně jedno jestli to bylo za netflix nebo něco jiného, pokud se tak skutečně stalo a někdo na vás vylákal m-platbu tak není žádná možnost jak to reklamovat, už je to tady párkrát řešilo. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455838 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Napsat písemnou reklamaci a zaslat Doporučeně s Dodejkou na Vodafone.Případně datovou schránkou. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455839 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Máca Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat. Následně z Vodafonu došla SMS, že moje reklamace je uzavřená. Telefon nemám od Vodafonu, nýbrž od jiného poskytovatele, tudy cesta nevede.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455840 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455841 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Máca Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Děkuji za odkaz na Netflix. Zde se s Vámi začnou bavit , až budete mít uživatelské číslo . kde ho mám vzít, prosím ? Telefon nemám od Vodafonu, nýbrž od jiného poskytovatele, tudy cesta nevede.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455842 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Pokud Vodafone nevyřídí reklamaci ke spokojenosti zákazníka, pak se lze obrátit na regulační orgán ČTÚ s podnětem k prošetření. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455843 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 já bych řek, že skoro vždycky se dá dostat k někomu živýmu, stačí aspoň třikrát zadat nějakou nesmyslnou volbu nebo číslo 🤔 1 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455844 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Máca Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat. Následně z Vodafonu došla SMS, že moje reklamace je uzavřená. Jistě i s živým člověkem jsem mluvila - chce po mně stále informace , které od Vodafonu nedostávám - jakým způsobem objednávka m-platby proběhla , datum a čas... bez nich nic není možné podnikat dál. platbu mi bez nich nevyhledají ani tedy nereklamují. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455845 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 Pokud prokazatelně nejsem zákazníkem Netflixu, pak s ním ani nic řešit nebudu. A takto podám na Vodafone i písemnou reklamaci, že jsem si žádný Netflix neobjednával. Jestli následně Vodafone odmítne reklamaci uznat, pak to celé (opět písemně) předám na ČTÚ, kterému již bude muset Vodafone doložit veškeré podrobnosti. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/#findComment-455846 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.