Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je možné, že po odsouhlasení některých cookies na PC mi Vodafone začne posílat nějaké nabídky na SMS ?  To je snad nějaká posedlost VF nebo co ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10

Vyřešil Ondra - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý večer, @petrmet, pokud vám chodí nějaké SMS s obchodními nabídkami, určitě to není na základě odsouhlasení souborů Cookies někde na webu (ani na základě odsouhlasení u nás na stránkách). Souhlas s marketingovými sděleními máte povolený ve své samoobsluze, pokud ho chcete zrušit, stačí postupovat podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/souhlas-s-os/. Případně nám ohledně toho zavolejte na *77 nebo napište přes https://tam.je/forum/ a my to s vámi změníme podle toho, jak budete potřebovat 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
  • Autor

Asi bohužel nevíte, jak VF funguje. Přihlásil jsem se na PC do samoobsluhy, potvrdil souhlas s cookies a za chvíli mi přišla SMS, že mi děkují za souhlas a budou mi posílat nabídky. V samoobsluze jsem nic nenastavoval ani neměnil, jen jsem se podíval na vyúčtování.

Přihlásil jsem se do samoobsluhy a podíval jsem se na svoje nastavení podle vašeho návodu. Žádný souhlas tam potvrzen nemám. Navíc mi to oznámilo :

"Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 *** ***", což není moje telefonní číslo. Opravdu velmi kvalitní rady od někoho, kdo si říká Centrum péče. A tomu odpovídající kvalita IT systémů.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Přesně tak, po přihlášení do samoobsluhy se to ptá na cookies, po odkliknutí to zasílá sms. 

Pri příští návštěvě pokud jste mezitím cookies vymazali, to celé znova. 

Docela vážně přemýšlím že z samoobsluhy vymažu mobilní kontaktní číslo a nechám jen číslo pevné linky. Operátor snad mé číslo znát nepotřebuje a zbavím se těchto spamů o vyúčtování, cookie atd. 

Mám služby ještě i u jiného poskytovatele a tento mi za celou dobu dlouholetého smluvního vztahu nezaslal jedinou sms.... 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Autor

Nejlepší by bylo dát tam číslo nějakého "managera" VF, aby si ty SMS užil. Pak by jim třeba došlo, jak obtěžují klienty.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

Dobré ráno, v tom případě se ale nemohlo jednat o souhlas s Cookies, na základě toho nemůžeme posílat obchodní sdělení. Pokud jste souhlas udělovali v samoobsluze, mohlo se jednat o souhlas s "Nabídkami na míru", který se může jednou za čas zákazníkům zobrazit - (nejlépe bychom to pochopitelně prověřili, pokud bychom měli screen té tabulky). 

 

@petrmet Co se pak týká toho odvolání souhlasu, stačí když na té stránce nahoře z roletky vyberete číslo, u kterého chcete ty souhlasy změnit.  Číslo 80 *** *** bude buď váš Pevný internet nebo Vodafone TV 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
  • Autor

Číslo 80 *** ***  není číslo telefonu, jak se mylně domnívá VF, ale číslo služby. To jen znovu potvrzuje totální neschopnost zkontrolovat si, jak funguje samoobsluha a co píše za nesmysly. Stejně tak je to s cookies, není podstatné, zda tomu říkáte Obchodní sdělení, ale že rozesíláte SMS na základě odsouhlasení cookies. 

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

@petrmet A kde kdo psal, že je to číslo telefonu? Píše, že je to buď VTV nebo Internet a ano, 8xxx nebo 9xxx je číslo služby. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Tak znova :

Chtěl jsem se podívat na vyúčtování v samoobsluze. Přihlásil jsem se, vyskočil na mě požadavek na odsouhlasení cookies. Odsouhlasil jsem je, přišla mi SMS, že mi děkují a nějaké blabla. Napsal jsem sem na fórum, proč mi posílají SMS. Odpověděl mi Martin-Vodafone, že souhlas se zasíláním SMS mohu v samoobsluze zrušit. Znovu jsem si otevřel samoobsluhu podle uvedeného návodu, v samoobsluze na mě vyskočila zpráva "Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 215 460".

Co je ještě nesrozumitelné ?

Moje otázka původně zněla, proč mi posílají SMS ? Já žádně SMS od VF nechci, nemám od nich telefon, pouze internet a TV.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Určitě to nejsou žádné nabídky na míru, jedná se o klasické dotazy na zpracování cookies. 

Vždy po přihlášení se smazanými cookies toto naskočí. 

I když mám nedávno resetován modem včetně set top boxu (to píšu jen pro upřesnění, jelikož návrh na řešení situace v podobě restartu zařízení je u Vodafone běžný) 

Upraveno uživatelem Ivo2003

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community