Odesláno 21. června 2022 2 roky Centrum péče @Ivo2003 Hezké ráno, pokud se to děje vždy po přihlášení, pošlete nám prosím pak screen přes https://tam.je/forum/, necháme to prověřit... - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 21. června 2022 2 roky Autor viz příspěvek @Ivo2003 výše. Pardon, přehlédl jsem, že to není reakce na mě. Upraveno 21. června 2022 2 roky uživatelem petrmet Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 21. června 2022 2 roky Centrum péče @petrmet Pěkný den, Petře, z vaší zprávy bohužel nebylo úplně jednoznačné, které SMS máte na mysli. Psal jste totiž o nabídkách, proto jsme z toho pochopili, že jde o marketingové nabídky... Pokud se tedy ptáte jen na to, že vám po odsouhlasení cookies přijde SMS s informací, že jste odsouhlasil cookies a kde je můžete spravovat, tak takovou SMS skutečně po změně nastavení posíláme a toto změnit nejde. A to právě kvůli tomu, že ve zprávě dostáváte informaci, kde můžete souhlas s cookies spravovat. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 21. června 2022 2 roky No, kdyby me chodily SMS od kazdeho, komu odsouhlasim cookies, asi bych telefon zahodil. Nastesti nikdo takovou ptakovinu nedela, tedy krome VF. Reseni vidim v tom, neuvadet na strankach VF nikde svoje telefonni cislo, pokud od nich mate jen Inet+TV. Zprava o moznosti jak spravovat cookies je snad zert, ne? Nebo uz VF nabizi take edukativni sluzby (nevyzadane)? 😉 Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 21. června 2022 2 roky Autor To je opravdu hit století posílat SMS o tom, jak a kde spravovat cookies. Jen teda nechápu, proč chce @Martin - Vodafone ten screen. Asi to nikdy na Centru péče neviděli. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 21. června 2022 2 roky Centrum péče @petrmet Jednak proto, že tím předejdeme nedorozumění, zda si každý nepíšeme o něčem jiném, jednak proto, že při každém přihlášení to opravdu standardní není. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 21. června 2022 2 roky Autor V příspěvku, o kterém je řeč, je dost jasně napsaná věta : "Při příští návštěvě pokud jste mezitím cookies vymazali, to celé znova. " Co je na tom nejasného ? Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 23. června 2022 2 roky Takže napřed podpora Vodafone psala, že určitě nic takového neposílají, poté napíšou že posílají jen nabídky na míru a teprve pak napíšou, že skutečně tyto sms posílají, ale přesto chtějí screen... Kde je doba, kdy UPC mělo celkem solidní podporu, jak zde na fóru, tak na infolince byli znalí lidé. Od dob migrace do Vodafone se na telefonní lince při sdělení problémů dozvím, že jsem snad jediný komu to blbne, i když to jsou známé chyby co se tu píšou celkem často a jediný úkon k nápravě je restart zařízení, případně se dozvím, že 50 Mbps je na TV asi málo.... Při každém přihlášení to standardní je, pokud mažete pravidelně cookie, proč se tyto volby musí potvrzovat stále znova a znova a nejsou uloženy v uživatelském účtu? Upraveno 23. června 2022 2 roky uživatelem Ivo2003 Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 14. července 2022 2 roky Autor Tak zase znova. Cookies a SMS. Pořád dokola. Je to marný, je to marný, je to marný. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 15. července 2022 2 roky V 23. 6. 2022 v 9:51, Ivo2003 napsal: Při každém přihlášení to standardní je, pokud mažete pravidelně cookie, proč se tyto volby musí potvrzovat stále znova a znova a nejsou uloženy v uživatelském účtu? Cookies jsou vázány na prohlížeč, ne? Teď si představ, že používáš víc počítačů, rozdílné prohlížeče, každý si nastavíš jinak, pak se přihláš do samoobsluhy tuhle a támhle a těch dotěrných dotazů s přístupem na stejnou stránku odklikáváš mraky... Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.