Návštěvník DCG Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Dobrý den, problém s vypadávajícím internetem stále přetrvává. Máte nějaké rady? Psal jsem na opravime@vodafone.com. Dne 9.5.2022 byl u nás technik, který provedl pouze zesílení signálu. Nevymělil však modem. Technik říkal, že pokud vypadne internet a budou fungovat televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2, tak bude nutné vyměnit modem za nový. Dnes znovu vypadl internet a televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2 fungují (fungují i všechny ostatní televizní pořady). Dne 13.5.2022 provedl technik reset modemu do továrního nastavení. Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady. Dne 19.5.2022 vyměnil technik vadný modem (Compal CH7465VF) za nový modem (Compal CH7465VF). Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady. Popis závady: Každý den několikrát vypadává a nefunguje internetové připojení. Aby byl internet opět funkční, je nutné odpojit všechny kabely od modemu, poté je znovu zapojit (koaxialní kabel je nutné odpojit a zapojit) - nestačí pouze restartování modemu. Internet takto nefunguje od poslední výměny starého modemu od UPC za modem Compal CH7465VF (od minulého roku). Internet takto nefunguje po kabelu ani přes WIFI, a to na smartphonech s operačním systémem Android a počítačích s operačním systémem Windows 10 a Windows 11. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Dobrý den, takto na dálku můžeme teoretizovat, ale to je tak vše. Chtělo by to znát alespoň hodnoty signálu z administrace. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455227 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 (upraveno) Network log: Upraveno 20. května 2022 uživatelem DCG Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455229 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455230 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Downstream: Upstream: Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455231 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Hodnoty signálu na downstreamu vypadají v pohodě, ale na tom upstreamu máš pouze jeden kanál? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455232 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Na Upstreamu je jen jeden kanál. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455233 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 To je rozhodně špatně. Také kanál 16 v downstreamu vypadá nehezky. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455234 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455235 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Nemáte někdo zkušenosti s , myslím že už to tady někdy bylo, zapojením modemu (exUPC internet) do spínané zásuvky, takže se modem vždy např. v 2:30 ráno zrestartuje ? 1 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/#findComment-455261 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.