Přejít na obsah

Problém s vypadávajícím internetem


Doporučené příspěvky

Návštěvník DCG

Dobrý den,

problém s vypadávajícím internetem stále přetrvává. Máte nějaké rady?  Psal jsem na opravime@vodafone.com.

 

 

  • Dne 9.5.2022 byl u nás technik, který provedl pouze zesílení signálu. Nevymělil však modem. Technik říkal, že pokud vypadne internet a budou fungovat televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2, tak bude nutné vyměnit modem za nový. Dnes znovu vypadl internet a televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2 fungují (fungují i všechny ostatní televizní pořady). 

 

  • Dne 13.5.2022 provedl technik reset modemu do továrního nastavení. Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.
     
  • Dne 19.5.2022 vyměnil technik vadný modem (Compal CH7465VF) za nový modem (Compal CH7465VF). Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.

 

Popis závady: Každý den několikrát vypadává a nefunguje internetové připojení. Aby byl internet opět funkční, je nutné odpojit všechny kabely od modemu, poté je znovu zapojit (koaxialní kabel je nutné odpojit a zapojit) - nestačí pouze restartování modemu. Internet takto nefunguje od poslední výměny starého modemu od UPC za modem Compal CH7465VF (od minulého roku). Internet takto nefunguje po kabelu ani přes WIFI, a to na smartphonech s operačním systémem Android a počítačích s operačním systémem Windows 10 a Windows 11. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/
Sdílet na ostatní stránky

Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Problém s vypadávajícím internetem

Nemáte někdo zkušenosti s , myslím že už to tady někdy bylo, zapojením modemu (exUPC internet) do spínané zásuvky, takže se modem vždy např. v 2:30 ráno zrestartuje ?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...