Odesláno 20. května 2022 2 roky Je otázkou, k čemu by toto bylo dobré. Pokud modem tuhne nebo se chová jinak nestandardně, pak je lepší ho nechat vyměnit. A pokud funguje jak má, pak restart nedává smysl. - - - - -
Odesláno 20. května 2022 2 roky Nevím jak současné modely, ale Cisco a UBEE to po čase odpálilo, minimálně zdroje. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 20. května 2022 2 roky Akorat se tim odrovna zdroj a modemu to taky neprospeje Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 25. května 2022 2 roky V 20. 5. 2022 v 11:09, tomus napsal: Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají. Včera 24.05.2022 byl u nás technik, opravil koaxialní kabel. V Upstreamu jsou nyní 4 kanály. Včera 24.05.2022 asi 1 hodinu po návštěvě technika se zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 125 Mbps. Dnes 25.05.2022 znovu vypadl internet. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet naběhnul. Máte nějaké rady? Je Downstream a Upstream v pořádku? Downstream: Upstream:
Odesláno 25. května 2022 2 roky No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 25. května 2022 2 roky před 7 hodinami, Marek-26 napsal: No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. Dnes 25.05.2022 v 18:18 se znovu zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 165 Mbps. Máte nějaké rady čím může být zpomalení způsobeno? Přikládám Downstream a Upstream po 7 hodinách provozu. Downstream na kanále 16 má vysoký počet Post RS chyb - čím je to způsobeno? Bude nutné vyměnit koaxiální kabely za nové? Downstream: Upstream:
Odesláno 25. května 2022 2 roky Udělej screenshot ve chvíli kdy je problém s internetovým připojením a neodpojuj stále koaxiální kabel od modemu, tím ničemu nepomůžeš a jenom si zakládáš na další problém. V předešlém screenshotu jsem si všiml že na downstreamu byl na nižších kanálech horší signál (-7 dBmV), sice pořád v normě, ale může to naznačovat nějaký problém, na tom aktuálním screenshotu to vypadá v pohodě, toho jednoho postiženého kanálu s vyšší chybovostí bych se asi moc nevšímal, to já mívám také a Internet funguje normálně, ale ideální to asi není. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. května 2022 2 roky V předešlém příspěvku jsem udělal screenshoty ve chvíli, kdy se zpomalil internet.
Odesláno 25. května 2022 2 roky Pokud se modem odpojí od napájení, pak už je zcela zbytečné odpojovat i koax. kabel - nemá to na nic vliv. V daném případě, kdy po vypnutí a zapnutí modemu dojde k nápravě, lze usuzovat na chybu modemu samotného. - - - - -
Odesláno 25. května 2022 2 roky Nemusí být vadný modem, i restart modernu často vyřeší problém se signálem. Zkus ten screenshot udělat ještě jednou až bude zase problém s internetem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.