Adolf.Shitler Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Je otázkou, k čemu by toto bylo dobré. Pokud modem tuhne nebo se chová jinak nestandardně, pak je lepší ho nechat vyměnit. A pokud funguje jak má, pak restart nedává smysl. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455265 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Nevím jak současné modely, ale Cisco a UBEE to po čase odpálilo, minimálně zdroje. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455267 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 20. května 2022 Sdílet Odesláno 20. května 2022 Akorat se tim odrovna zdroj a modemu to taky neprospeje Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455268 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 V 20. 5. 2022 v 11:09, tomus napsal: Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají. Včera 24.05.2022 byl u nás technik, opravil koaxialní kabel. V Upstreamu jsou nyní 4 kanály. Včera 24.05.2022 asi 1 hodinu po návštěvě technika se zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 125 Mbps. Dnes 25.05.2022 znovu vypadl internet. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet naběhnul. Máte nějaké rady? Je Downstream a Upstream v pořádku? Downstream: Upstream: Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455334 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455335 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 před 7 hodinami, Marek-26 napsal: No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. Dnes 25.05.2022 v 18:18 se znovu zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 165 Mbps. Máte nějaké rady čím může být zpomalení způsobeno? Přikládám Downstream a Upstream po 7 hodinách provozu. Downstream na kanále 16 má vysoký počet Post RS chyb - čím je to způsobeno? Bude nutné vyměnit koaxiální kabely za nové? Downstream: Upstream: Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455348 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 Udělej screenshot ve chvíli kdy je problém s internetovým připojením a neodpojuj stále koaxiální kabel od modemu, tím ničemu nepomůžeš a jenom si zakládáš na další problém. V předešlém screenshotu jsem si všiml že na downstreamu byl na nižších kanálech horší signál (-7 dBmV), sice pořád v normě, ale může to naznačovat nějaký problém, na tom aktuálním screenshotu to vypadá v pohodě, toho jednoho postiženého kanálu s vyšší chybovostí bych se asi moc nevšímal, to já mívám také a Internet funguje normálně, ale ideální to asi není. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455349 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 V předešlém příspěvku jsem udělal screenshoty ve chvíli, kdy se zpomalil internet. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455350 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 Pokud se modem odpojí od napájení, pak už je zcela zbytečné odpojovat i koax. kabel - nemá to na nic vliv. V daném případě, kdy po vypnutí a zapnutí modemu dojde k nápravě, lze usuzovat na chybu modemu samotného. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455354 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 25. května 2022 Sdílet Odesláno 25. května 2022 Nemusí být vadný modem, i restart modernu často vyřeší problém se signálem. Zkus ten screenshot udělat ještě jednou až bude zase problém s internetem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/2/#findComment-455357 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.