Přejít na obsah

Problém s vypadávajícím internetem


Doporučené příspěvky

Je otázkou, k čemu by toto bylo dobré. Pokud modem tuhne nebo se chová jinak nestandardně, pak je lepší ho nechat vyměnit. A pokud funguje jak má, pak restart nedává smysl.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Návštěvník DCG
V 20. 5. 2022 v 11:09, tomus napsal:

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

 

  • Včera 24.05.2022 byl u nás technik, opravil koaxialní kabel. V Upstreamu jsou nyní 4 kanály.

 

  • Včera 24.05.2022 asi 1 hodinu po návštěvě technika se zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 125 Mbps. 

 

  • Dnes 25.05.2022 znovu vypadl internet. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet naběhnul. 

 

Máte nějaké rady? 

Je Downstream a Upstream v pořádku?

 

Downstream:

749731914_Downstream25-05-2022.thumb.png.29ba04bd7bc95b2af539278e8d8a15b6.png

Upstream:

1425433618_Upstream25-05-2022.thumb.png.c58dcdb64475b93ef5e1026c057fc3b3.png

Návštěvník DCG
před 7 hodinami, Marek-26 napsal:

No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. 

Dnes 25.05.2022 v 18:18 se znovu zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 165 Mbps. 

Máte nějaké rady čím může být zpomalení způsobeno? 

 

Přikládám Downstream a Upstream po 7 hodinách provozu. Downstream na kanále 16 má vysoký počet Post RS chyb - čím je to způsobeno?

Bude nutné vyměnit koaxiální kabely za nové?

 

Downstream:

1129716755_Downstream225-05-2022.thumb.png.edf70c73b72b417bc89cc74d7cb3774b.png

Upstream:

1509329722_Upstream225-05-2022.thumb.png.2e77bac1f635657d60b969f7c45840b8.png

 

Udělej screenshot ve chvíli kdy je problém s internetovým připojením a neodpojuj stále koaxiální kabel od modemu, tím ničemu nepomůžeš a jenom si zakládáš na další problém.

V předešlém screenshotu jsem si všiml že na downstreamu byl na nižších kanálech horší signál (-7 dBmV), sice pořád v normě, ale může to naznačovat nějaký problém, na tom aktuálním screenshotu to vypadá v pohodě, toho jednoho postiženého kanálu s vyšší chybovostí bych se asi moc nevšímal, to já mívám také a Internet funguje normálně, ale ideální to asi není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Pokud se modem odpojí od napájení, pak už je zcela zbytečné odpojovat i koax. kabel - nemá to na nic vliv. V daném případě, kdy po vypnutí a zapnutí modemu dojde k nápravě, lze usuzovat na chybu modemu samotného.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Nemusí být vadný modem, i restart modernu často vyřeší problém se signálem.

Zkus ten screenshot udělat ještě jednou až bude zase problém s internetem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...