Návštěvník DCG Odesláno 31. května 2022 Sdílet Odesláno 31. května 2022 (upraveno) V 30. 5. 2022 v 7:09, Marek-26 napsal: @DCG Prý to vypadá na signálový problém u vás. Ve 4 ráno cca se dostal upload signálově nad normu a download na spodní hranici naopak. A co to v praxi znamená? Upraveno 31. května 2022 uživatelem DCG Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455506 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 31. května 2022 Sdílet Odesláno 31. května 2022 Objednat znovu technika. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455508 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 1. června 2022 Sdílet Odesláno 1. června 2022 (upraveno) Dneska po 6ti dnech poprvé na minutu vypadl internet. Po minutě znovu naběhnul. Když vypadl internet, tak se do administrace nedalo dostat. Přidávám obrázky po naběhnutí internetu. Post RS chyby jsou sice vysoké a kanál v upstreamu je pouze 1, nicméně internet byl bez výpadku 6 dní a plně stabilní s plnou rychlostí, což se v minulosti nikdy nestalo. Upraveno 1. června 2022 uživatelem DCG Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455534 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 4. června 2022 Sdílet Odesláno 4. června 2022 V 26. 5. 2022 v 9:59, tomus napsal: To vypnutí a zapnutí modemu probíhá přesně jak? Zkus tedy pouze odpojit a zapojit koaxiální kabel bez vypínání modemu, jak se to bude chovat. Dnes došlo ke zpomalení rychlosti (přehrávat videa nebylo možné). Po odpojení a zapojení koaxiálního kabelu se rychlost internetu vrátila zpět. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455588 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník contract Odesláno 5. června 2022 Sdílet Odesláno 5. června 2022 DCG... Mám naprosto totožný problém začalo to z ničeho nic před pár dny . Řešení nikdo neví Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455610 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SlávekB Odesláno 6. června 2022 Sdílet Odesláno 6. června 2022 Pozoruji problémy od dopoledne úterý 31. května – přesně od doby, kdy na modemu proběhla výměna firmware nejprve z verze UPC na obecnou Compal a poté na červeno-bílou Vodafone. Od té doby se ztrátovost paketů pevně drží kolem 50 %. Restart modemu pomohl jen jednou – v to úterý večer, kdy přestal modem komunikovat úplně. Pingy zkouším nejen z připojeného stroje (jak kabel, tak wifi), ale též přímo z web rozhraní modemu. A pingám na jeho výchozí bránu – těžko vybrat něco bližšího. Internet je pochopitelně dost nepoužitelný. Jak vidím z okolních příspěvků, nejsme v tom sami. Proto předpokládám, že to není modemem, ale někde dál na straně Vodafone. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455628 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. června 2022 Sdílet Odesláno 6. června 2022 @SlávekB Je to možné, ale je třeba zavolat na Vodafone, aby prověřili, zda je problém jen u Vás nebo u vícero zákazníků. Tedy jestli bude třeba poslat technika k vám domů nebo je třeba dohledat problém na trase. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455629 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 6. června 2022 Sdílet Odesláno 6. června 2022 (upraveno) Mám to od začátku roku, po přechodu, pomáhá restart, vyndat koaxial jsem nezkoušel. Vydrží to max. tak týden a pak to klesne. Po restartu ok. Technika jsem nevolal, ale na počátku jsem to řešil. Když to restart vyřešil, tak už nikdo nic neřešil. Upraveno 6. června 2022 uživatelem vpa Doplnění Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455632 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 7. června 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 7. června 2022 @vpaPěkné dopoledne, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 77 31, operátor vás požádá o podrobné informace a předá vše technické podpoře k prověření. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455639 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SlávekB Odesláno 10. června 2022 Sdílet Odesláno 10. června 2022 Volal jsem, předal jsem podrobné informace, technici byli ten den zaneprázdnění, že se už ani neozvali. Druhý den provedli vzdáleně reset modemu do továrního nastavení. To nejen že samozřejmě vyhodilo změnu nastavení adresace pro vnitřní síť, ale po změně zpět z výchozí 192.168.0.x na požadovanou 192.168.65.x se ukázalo, že je rozbitý formulář pro zadání adresy pro DMZ. Je tam totiž zadrátováno „192.168.0.“ – vůbec nereflektuje, že vnitřní adresace byla změněna. Opravdu povedené. Kde asi tak mohu hlásit chybu ve web rozhraní firmware? V každém případě, po tomto resetu a nastavení zpět do požadovaného stavu byla změna funkčnosti jen v tom, že se ztráta paketů nedržela kolem 50 %, ale klesla na „jen“ 40 %. Netrvalo dlouho a už je zase zpět na 50 %. Takže to byl další zbytečný restart, tentokráte spojený s řadou dalších nepříjemností. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455715 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.