Odesláno 31. května 2022 2 roky V 30. 5. 2022 v 7:09, Marek-26 napsal: @DCG Prý to vypadá na signálový problém u vás. Ve 4 ráno cca se dostal upload signálově nad normu a download na spodní hranici naopak. A co to v praxi znamená? Upraveno 31. května 2022 2 roky uživatelem DCG
Odesláno 31. května 2022 2 roky Objednat znovu technika. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 1. června 2022 2 roky Dneska po 6ti dnech poprvé na minutu vypadl internet. Po minutě znovu naběhnul. Když vypadl internet, tak se do administrace nedalo dostat. Přidávám obrázky po naběhnutí internetu. Post RS chyby jsou sice vysoké a kanál v upstreamu je pouze 1, nicméně internet byl bez výpadku 6 dní a plně stabilní s plnou rychlostí, což se v minulosti nikdy nestalo. Upraveno 1. června 2022 2 roky uživatelem DCG
Odesláno 4. června 2022 2 roky V 26. 5. 2022 v 9:59, tomus napsal: To vypnutí a zapnutí modemu probíhá přesně jak? Zkus tedy pouze odpojit a zapojit koaxiální kabel bez vypínání modemu, jak se to bude chovat. Dnes došlo ke zpomalení rychlosti (přehrávat videa nebylo možné). Po odpojení a zapojení koaxiálního kabelu se rychlost internetu vrátila zpět.
Odesláno 5. června 2022 2 roky DCG... Mám naprosto totožný problém začalo to z ničeho nic před pár dny . Řešení nikdo neví
Odesláno 6. června 2022 2 roky Pozoruji problémy od dopoledne úterý 31. května – přesně od doby, kdy na modemu proběhla výměna firmware nejprve z verze UPC na obecnou Compal a poté na červeno-bílou Vodafone. Od té doby se ztrátovost paketů pevně drží kolem 50 %. Restart modemu pomohl jen jednou – v to úterý večer, kdy přestal modem komunikovat úplně. Pingy zkouším nejen z připojeného stroje (jak kabel, tak wifi), ale též přímo z web rozhraní modemu. A pingám na jeho výchozí bránu – těžko vybrat něco bližšího. Internet je pochopitelně dost nepoužitelný. Jak vidím z okolních příspěvků, nejsme v tom sami. Proto předpokládám, že to není modemem, ale někde dál na straně Vodafone.
Odesláno 6. června 2022 2 roky @SlávekB Je to možné, ale je třeba zavolat na Vodafone, aby prověřili, zda je problém jen u Vás nebo u vícero zákazníků. Tedy jestli bude třeba poslat technika k vám domů nebo je třeba dohledat problém na trase. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 6. června 2022 2 roky Mám to od začátku roku, po přechodu, pomáhá restart, vyndat koaxial jsem nezkoušel. Vydrží to max. tak týden a pak to klesne. Po restartu ok. Technika jsem nevolal, ale na počátku jsem to řešil. Když to restart vyřešil, tak už nikdo nic neřešil. Upraveno 6. června 2022 2 roky uživatelem vpa Doplnění Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové
Odesláno 7. června 2022 2 roky Centrum péče @vpaPěkné dopoledne, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 77 31, operátor vás požádá o podrobné informace a předá vše technické podpoře k prověření. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 10. června 2022 2 roky Volal jsem, předal jsem podrobné informace, technici byli ten den zaneprázdnění, že se už ani neozvali. Druhý den provedli vzdáleně reset modemu do továrního nastavení. To nejen že samozřejmě vyhodilo změnu nastavení adresace pro vnitřní síť, ale po změně zpět z výchozí 192.168.0.x na požadovanou 192.168.65.x se ukázalo, že je rozbitý formulář pro zadání adresy pro DMZ. Je tam totiž zadrátováno „192.168.0.“ – vůbec nereflektuje, že vnitřní adresace byla změněna. Opravdu povedené. Kde asi tak mohu hlásit chybu ve web rozhraní firmware? V každém případě, po tomto resetu a nastavení zpět do požadovaného stavu byla změna funkčnosti jen v tom, že se ztráta paketů nedržela kolem 50 %, ale klesla na „jen“ 40 %. Netrvalo dlouho a už je zase zpět na 50 %. Takže to byl další zbytečný restart, tentokráte spojený s řadou dalších nepříjemností.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.