Odesláno 12. června 2022 2 roky Ahoj, Zdá se, že je problém s verzí firmwaru modemu. Měl jsem tento problém pro stejný problém jako SlavekB za poslední měsíc. Rychlost internetu je dobrá, ale míra poklesu pingu je vysoká! Aplikace se nepřipojují nebo se připojují pomalu, stránky jsou extrémně pomalé. Tento týden přišel technik a vyměnil modem za modem se starší verzí firmwaru, který fungoval bez problémů až do dnešního rána, kdy modem dostal zase novější verzi. Dnes jsem volal na podporu a nemohli s tím nic udělat, i když jsem vysvětlil, že vše, co je potřeba, je nainstalovat starší verzi. Doufám, že se mi zítra ozve zpět, abych to mohl sledovat. Stará verze - Pracovní: CH7465VF-NCIP-6.12.19.8-2-NOSH Nová verze - Nefunkční: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH Zdá se, že to není ojedinělý problém a někdo z Vodafonu si toho všimne a požádá o vrácení zpět nebo verzi, která tento problém nemá. PS (toto bylo přeloženo pomocí Google Translate: omlouvám se za případné chyby)
Odesláno 12. června 2022 2 roky Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund). Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá.
Odesláno 12. června 2022 2 roky A hodnoty signálů v modemu máš jaké ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. června 2022 2 roky 1 hour ago, DCG said: Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund). Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá. @DCG v kterou hodinu? a jaká je verze softwaru? Pro mě to začalo kolem 04:45. @tomus, je to to, co hledáš? downstream.png a upstream.png?
Odesláno 12. června 2022 2 roky @crlazar Ano to je ono, ale žádný problém tak vidět není. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. června 2022 2 roky před 2 hodinami, crlazar napsal: @DCG v kterou hodinu? a jaká je verze softwaru? CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH
Odesláno 13. června 2022 2 roky Zavolali mi technici a zdá se, že došlo k aktivaci související se smlouvou o pronájmu modemu, která měla být provedena, jinak modem běží v nějakém nouzovém režimu. Aktivaci provedli a mám čekat až 24 hodin na potvrzení restartování modemu a mělo by to začít znovu fungovat. Později potvrdím, zda je to skutečně problém. Možná byste měli také zkontrolovat.
Odesláno 14. června 2022 2 roky V 12. 6. 2022 v 18:20, DCG napsal: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH Mohu potvrdit, že též máme stejnou verzi firmware: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH. Na zítra je domluvený technik na výměnu modemu. Tak si po výměně ověřím, zda bude mít starší verzi, abych mohl pozorovat, jestli se opět později aktualizuje na tuto a jestli s tím opět začnou stejné neúnosné ztráty paketů.
Odesláno 14. června 2022 2 roky Poté, co provedli aktivaci, stále to nefungovalo. Teď zase čekám, až se ozve technik. Jelikož nejsem česky mluvící, ukázalo se to jako velmi obtížné 😞
Odesláno 14. června 2022 2 roky U mě žádný problém s novým firmwarem není, mám ho několik dní a vše funguje jak má (mám černou variantu modemu Compal). Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.