Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Už na začátku jsem vyjádřil podezření, že se jedná o problém někde jinde, než na modemech. Teď večer, před naplánovanou dopolední návštěvou technika pro výměnu modemu, jsem pozoroval, že spojení se zdá být nečekaně stabilní. A skutečně - ačkoliv ještě zhruba před třemi hodinami byla ztráta pingů blízko 50 %, nyní opakovaně dosahuji nulových ztrát. Jak přímo z rozhraní modemu, tak z připojeného stroje. Přičemž verze firmware modemu je stále ta nová. Takže to nyní vypadá, že mé počáteční podezření se možná potvrzuje a výměna modemu tak bude jen zbytečný úkon a další komplikace ☹️. Nezbývá, než počkat na ráno a dopoledne, jak se to bude dál vyvíjet.

Protože i ráno bylo spojení spolehlivé - nulové ztráty, tak jsem ještě rychle zavolal na podporu a zrušil výjezd technika a plánovanou výměnu modemu. A vzhledem k tomu, že se ztrátovost napravila někdy mezi 22. hodinou a půlnocí, tak opravdu nepředpokládám, že by nějaký technik zrovna v tu dobu dělal nějaký vzdálený zásah na našem modemu - ostatně ani nebyl restart modemu. Proto předpokládám, že spíše proběhla nějaká údržbu či restart na zařízení někde cestou na straně Vodafone sítě.

Odesláno

To může být klidně i nějaké nahodilé rušení, které se ještě může opakovat, na technické podpoře by to měli vidět jejich systémech i zpětně.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tak přišel jiný technik a vyměnil svíčky, samozřejmě to nešlo a měl to udělat někdo jiný. Když mi zavolali, musel jsem vše znovu vysvětlovat a řekli, že zavolají znovu, aby naplánovali výměnu modemu (znovu) za jiný model (ne compal) - od včerejšího rána doteď žádný hovor.

zákaznický servis je hrozný. Nikdy předtím jsem za 10 let nemusel volat do UPC, takže nemohu srovnávat, ale jejich podpora se mi po více než 3 týdnech s tímto problémem vyloženě nelíbí.

Odesláno

 

Udělal jsem to a otevřelo to nové pouzdro... jeden už jsem měl otevřený od května.

 

I did that and it opened a new case ... I had one already opened since May.

Odesláno

same as the one used on this forum and linked to my account.

Odesláno

Dobrý den,

 

  • 4. 6. 2022, 15:51, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 10 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1265084.
  • 10. 6. 2022, 17:18, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 5 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1274204.

Můžete se na to podívat a odpovědět?

  • tomus změnil název na Problém s vypadávajícím internetem
Odesláno
  • Centrum péče

@DCGPěkné dopoledne, za prodlení se moc omlouvám, kolegům jsem poslala urgenci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone: Děkuji za vyřízení.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community