Návštěvník SlávekB Odesláno 14. června 2022 Sdílet Odesláno 14. června 2022 Už na začátku jsem vyjádřil podezření, že se jedná o problém někde jinde, než na modemech. Teď večer, před naplánovanou dopolední návštěvou technika pro výměnu modemu, jsem pozoroval, že spojení se zdá být nečekaně stabilní. A skutečně - ačkoliv ještě zhruba před třemi hodinami byla ztráta pingů blízko 50 %, nyní opakovaně dosahuji nulových ztrát. Jak přímo z rozhraní modemu, tak z připojeného stroje. Přičemž verze firmware modemu je stále ta nová. Takže to nyní vypadá, že mé počáteční podezření se možná potvrzuje a výměna modemu tak bude jen zbytečný úkon a další komplikace ☹️. Nezbývá, než počkat na ráno a dopoledne, jak se to bude dál vyvíjet. Protože i ráno bylo spojení spolehlivé - nulové ztráty, tak jsem ještě rychle zavolal na podporu a zrušil výjezd technika a plánovanou výměnu modemu. A vzhledem k tomu, že se ztrátovost napravila někdy mezi 22. hodinou a půlnocí, tak opravdu nepředpokládám, že by nějaký technik zrovna v tu dobu dělal nějaký vzdálený zásah na našem modemu - ostatně ani nebyl restart modemu. Proto předpokládám, že spíše proběhla nějaká údržbu či restart na zařízení někde cestou na straně Vodafone sítě. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455834 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2022 Sdílet Odesláno 15. června 2022 To může být klidně i nějaké nahodilé rušení, které se ještě může opakovat, na technické podpoře by to měli vidět jejich systémech i zpětně. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455855 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník crlazar Odesláno 16. června 2022 Sdílet Odesláno 16. června 2022 tak přišel jiný technik a vyměnil svíčky, samozřejmě to nešlo a měl to udělat někdo jiný. Když mi zavolali, musel jsem vše znovu vysvětlovat a řekli, že zavolají znovu, aby naplánovali výměnu modemu (znovu) za jiný model (ne compal) - od včerejšího rána doteď žádný hovor. zákaznický servis je hrozný. Nikdy předtím jsem za 10 let nemusel volat do UPC, takže nemohu srovnávat, ale jejich podpora se mi po více než 3 týdnech s tímto problémem vyloženě nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455880 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 17. června 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 17. června 2022 @crlazarPěkné dopoledne, ozvěte se nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať se na to můžeme podívat. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455882 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník crlazar Odesláno 17. června 2022 Sdílet Odesláno 17. června 2022 Udělal jsem to a otevřelo to nové pouzdro... jeden už jsem měl otevřený od května. I did that and it opened a new case ... I had one already opened since May. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455885 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 17. června 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 17. června 2022 @crlazarWhat email address did you write to us from? Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455886 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník crlazar Odesláno 17. června 2022 Sdílet Odesláno 17. června 2022 same as the one used on this forum and linked to my account. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455888 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 19. června 2022 Sdílet Odesláno 19. června 2022 Dobrý den, 4. 6. 2022, 15:51, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 10 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1265084. 10. 6. 2022, 17:18, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 5 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1274204. Můžete se na to podívat a odpovědět? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455932 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 20. června 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 20. června 2022 @DCGPěkné dopoledne, za prodlení se moc omlouvám, kolegům jsem poslala urgenci. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455950 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 20. června 2022 Sdílet Odesláno 20. června 2022 @Veronika - Vodafone: Děkuji za vyřízení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/6/#findComment-455962 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.