Odesláno 6. července 2022 2 roky Dobrý den, když jde o chybu v Downloadu (ze 300 nemám ani 1 Mbps), upload +- neukazuje nejhorší hodnoty (má být 20), kde je v danou chvíli chyba? Proveden restart modemu, zkoušeno volat na 800 77 77 31, ale tam to nikdo 25 minut nevzal a tak jsem vyplnil webový formulář a přiložil tento screen. Jde o lokalitu Praha 5 Stodůlky. díky EDIT: Tak po cca hodině a několika minutách se z ničeho nic download rozjel. Podařilo se mi i dovolat na 800 77 77 31, ale tam prý nic v logu nevidí a vše funguje. Je tohle normální? Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 6. července 2022 2 roky Normální to není, ale těžko se bude zjišťovat, co za tím mohlo stát. Kdybychom teoretizovali, dali bychom tak desítku více či méně možných příčin. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 6. července 2022 2 roky Je nutné to měřit na PC připojeným kabelem k modemu, určitě ne přes wi-fi. Pak je možnost se podívat přímo do modemu do jeho webového rozhraní do záložky downstream a upstream, kde by měly být vidět hodnoty kvality, úrovně a chybovosti signálu. Podle toho bych po tom pátral dál. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 6. července 2022 2 roky @tomus Na kabelu to bylo. V tom web. rozhraní / Pokročila nastavení / Nástroje / Stav sítě / Downstream - na který sloupec se dívat? Všechny mají nějaké hodnoty, navíc tam není log a čas z dnešního dopoledne. Tak co tou tabulkou zjistím? Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 6. července 2022 2 roky Pokud nevíš co ty čísla znamenají, tak asi nezjistíš nic, ale když uděláš screenshot obrazovky a dáš to sem, tak se na to můžeme mrknout. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 6. července 2022 2 roky Tady to je Každopádně od cca 11:46 už jedu standardní rychlostí. To přece nemůže být chyba na mé straně. Upraveno 6. července 2022 2 roky uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 6. července 2022 2 roky Jelikož jsou tam hodnoty od posledního restartu, tak to asi nebude úplně vypovídající. Kromě toho jednoho T3 timeoutu (který mohl být těsně po restartu) nic zajímavého. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 6. července 2022 2 roky Jak píše Marek, signál je úplně bezproblémů, jestli to začne zase zlobit, tak nejprve udělej screenshot a teprve potom restartuj modem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. července 2022 2 roky Dobrý den, konečně se můj problém vyřešil výměnou modemu za nový VF. Není jasný důvod, proč měly modemy Compal problémy, ale alespoň je to opraveno.
Odesláno 25. července 2022 2 roky Dne 21.06.2022 vyměnili technici zesilovač za nový. Od té doby vypadne internet každý 3. den na 5 minut - modem se automaticky restartuje a internet opět funguje. Od 07.07.2022 funguje internet bez výpadků.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.