Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Panove, jak se dostanu do administrace modemu (cerny compal)? Mam ho v bridgi a za nim vlastni router. 192.168.0.1 nefunguje. Vychozi brana je 192.168.1.1. Vim, ze v minulosti uz jsem se do nej dostal, kdyz jsem prepinal ten bridge mod. Ted si zaboha nemuzu vzpomenout na jeho IP...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

192.168.100.1

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Diky tomusi, funguje!

 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Mám podobné problémy jako ostatní. Poslední 3 týdny obvzlášť! Download jede jede a najednou brutální pád. Zhoršení služeb pociťuji hlavně od doby, kdy mě převedli od UPC k Vodafone, do té doby jsem neměl za 2 roky jedinný problém. 
Častokrát se nedostanu ani na 1% rychlosti za kterou platím, dnes jsem naměřil několikrát download okolo 0.5Mb/s což je katastrofa... Časté jsou také skoky v odezvě, z 25ms najednou dostávám 200 - 2000ms. 
Je pravda, že jsem to do teď hodně ignoroval, protože jsem hlavně pracoval v kanclu tak jsem po večerech tyhle propady nějak musel zkousnout, ale asi to budu muset začít řešit :D. 

Upload kupodivu jede skoro vždy stabilně 30Mbps, to mi příjde velice zvláštní.

Upraveno uživatelem Dunky45

Odesláno

Nic zvláštního na tom nebude, zřejmě tam budeš mít nějaký problém s download kanálem (rušení třeba).

Zavolej si na Vodafone, telefon 800 7777 31

Můžeš se na to kouknout i v nastavení modemu v záložce downstream, kde jsou úrovně, kvalita a chybovost signálu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Dobrý den, prosím někoho z Vodafone aby si aktualizovali informace o výpadcích, jeden screen je dnes ze samoobsluhy a druhý se stránek výpadku vodafone, a ta červená informace mě v samočce irituje

305589613_2858426324466292_7826121838360400456_n.png

306634272_5544245195640529_1522623221157448225_n.png

a ještě mi tam dnes ukazujete informaci, když je 15.9. že obnova bude 13.9. 😄

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskymPěkné odpoledne, to nevypadá na plošnou chybu, určitě nám prosím pošlete screen přes https://tam.je/forum, abychom to mohli prověřit a zajistit opravu.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafoneděkuji moc již zasláno

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

od neděle se mě nějak zblaznily hodnoty na modemu.

Snímek obrazovky 2022-09-20 075758.png

Snímek obrazovky 2022-09-20 080033.png

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community