Technikus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Dobrý den, když jde o chybu v Downloadu (ze 300 nemám ani 1 Mbps), upload +- neukazuje nejhorší hodnoty (má být 20), kde je v danou chvíli chyba? Proveden restart modemu, zkoušeno volat na 800 77 77 31, ale tam to nikdo 25 minut nevzal a tak jsem vyplnil webový formulář a přiložil tento screen. Jde o lokalitu Praha 5 Stodůlky. díky EDIT: Tak po cca hodině a několika minutách se z ničeho nic download rozjel. Podařilo se mi i dovolat na 800 77 77 31, ale tam prý nic v logu nevidí a vše funguje. Je tohle normální? Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456306 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Normální to není, ale těžko se bude zjišťovat, co za tím mohlo stát. Kdybychom teoretizovali, dali bychom tak desítku více či méně možných příčin. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456307 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Je nutné to měřit na PC připojeným kabelem k modemu, určitě ne přes wi-fi. Pak je možnost se podívat přímo do modemu do jeho webového rozhraní do záložky downstream a upstream, kde by měly být vidět hodnoty kvality, úrovně a chybovosti signálu. Podle toho bych po tom pátral dál. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456308 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 @tomus Na kabelu to bylo. V tom web. rozhraní / Pokročila nastavení / Nástroje / Stav sítě / Downstream - na který sloupec se dívat? Všechny mají nějaké hodnoty, navíc tam není log a čas z dnešního dopoledne. Tak co tou tabulkou zjistím? Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456309 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Pokud nevíš co ty čísla znamenají, tak asi nezjistíš nic, ale když uděláš screenshot obrazovky a dáš to sem, tak se na to můžeme mrknout. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456310 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 (upraveno) Tady to je Každopádně od cca 11:46 už jedu standardní rychlostí. To přece nemůže být chyba na mé straně. Upraveno 6. července 2022 uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456311 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Jelikož jsou tam hodnoty od posledního restartu, tak to asi nebude úplně vypovídající. Kromě toho jednoho T3 timeoutu (který mohl být těsně po restartu) nic zajímavého. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456312 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. července 2022 Sdílet Odesláno 6. července 2022 Jak píše Marek, signál je úplně bezproblémů, jestli to začne zase zlobit, tak nejprve udělej screenshot a teprve potom restartuj modem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456313 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník crlazar Odesláno 8. července 2022 Sdílet Odesláno 8. července 2022 Dobrý den, konečně se můj problém vyřešil výměnou modemu za nový VF. Není jasný důvod, proč měly modemy Compal problémy, ale alespoň je to opraveno. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456337 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník DCG Odesláno 25. července 2022 Sdílet Odesláno 25. července 2022 Dne 21.06.2022 vyměnili technici zesilovač za nový. Od té doby vypadne internet každý 3. den na 5 minut - modem se automaticky restartuje a internet opět funguje. Od 07.07.2022 funguje internet bez výpadků. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/7/#findComment-456597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.